KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

CORPORATIONS AND ASSOCIATIONS

Romanian translation: firme şi asociaţii înregistrate în statul american Maryland


17:06 Aug 13, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general)
English term or phrase: CORPORATIONS AND ASSOCIATIONS
Corporations and Associations Article of the
Annotated Code of Maryland
Word_Wise
Romanian translation:firme şi asociaţii înregistrate în statul american Maryland
Explanation:
Codul din Maryland se referă la toate companiile - de orice tip - înregistrate în statul respectiv, inclusiv reprezentanţele firmelor straine.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2010-08-14 09:38:51 GMT)
--------------------------------------------------

Click pe CORPORATIONS AND ASSOCIATIONS în indexul din partea stângă. Sper să vă fie de folos.

http://www.michie.com/maryland/lpExt.dll?f=templates&eMail=Y...
Selected response from:

Cristina C.
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5firme şi asociaţii înregistrate în statul american MarylandCristina C.
4societăţi şi asociaţii economice
Angela Öhrman
3corporații și asociații
Alexandranow


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
corporations and associations
corporații și asociații


Explanation:
corapotation- corporație, companie cu răspundere limitată, societate pe acțiuni

Alexandranow
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 23

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
corporations and associations
firme şi asociaţii înregistrate în statul american Maryland


Explanation:
Codul din Maryland se referă la toate companiile - de orice tip - înregistrate în statul respectiv, inclusiv reprezentanţele firmelor straine.

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2010-08-14 09:38:51 GMT)
--------------------------------------------------

Click pe CORPORATIONS AND ASSOCIATIONS în indexul din partea stângă. Sper să vă fie de folos.

http://www.michie.com/maryland/lpExt.dll?f=templates&eMail=Y...

Cristina C.
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Multumesc
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc MCristy, asta e de fapt ceea ce cautam. As fi recunoscatoare pentru niste referinte privind terminologia americana.


1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
corporations and associations
societăţi şi asociaţii economice


Explanation:
corporation: societate economică; association: asociaţie

Angela Öhrman
Sweden
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4