KudoZ home » English to Romanian » Business/Commerce (general)

Producers and Distributors Compliance Schemes

Romanian translation: Scheme/Sisteme de conformitate pentru producători și distribuitori


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Producers and Distributors Compliance Schemes
Romanian translation:Scheme/Sisteme de conformitate pentru producători și distribuitori
Entered by: Claudia Coja

10:05 Feb 2, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: Producers and Distributors Compliance Schemes
Textul tratează colectarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice (WEEE= DEEE).

”There are some Producers and Distributors Compliance Schemes and one WEEE Coordination Centre, that work together with local bodies and public-utility/multi-utility companies in order to ensure the management of waste collection and disposal.
(...) has recently signed an agreement with Producers and Distributors Compliance Schemes with a view to rationalizing the WEEE collection system.
(...) producers/distributors compliance schemes and institutions that have already been involved in communication activities.”
Roxana Oniga
Romania
Scheme/Sisteme de conformitate pentru producători și distribuitori
Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl〈=en&ihmlang=...
The fee charged by compliance schemes .../Taxa percepută de sistemele de conformitate...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-02-02 10:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

Sau " Schemele/Sistemele de conformitate ale producătorilor și distribuitorilor" -nu imi dau seama din contextul oferit, dar aici :
http://www.ecomagazin.ro/weee-forum-colectarea-deseurilor-el... apare " Producatorii sau schemele de conformitate care activeza in numele acestora ..." deci ar putea sa fie schemele producatorilor /distribuitorilor...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2012-02-02 10:29:29 GMT)
--------------------------------------------------

In tari unde exista mai multe scheme de conformitate si nu exista niciun drept de acces catre DEEE colectate in concordanta cu schemele bazate pe segmentele de piata, aceasta problema este exacerbata.
http://www.ecomagazin.ro/weee-forum-colectarea-deseurilor-el...

Cu siguranta este vorba de "scheme de conformitate"...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Scheme/Sisteme de conformitate pentru producători și distribuitori
Claudia Coja
5acord intre producatori si distribuitori privind planul de operare
Laura Singiorzan


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
producers and distributors compliance schemes
acord intre producatori si distribuitori privind planul de operare


Explanation:
Acord cu privire la planul de operare

Example sentence(s):
  • "Producatorii care au ales modalitatea individuala de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice vor fi autorizati dupa criterii asemanatoare organizatiilor colective, pe baza unui plan de operare, conform unor norme de ...

    Reference: http://www.recolamp.ro/ro/utile/obligatiile-legale-pentru-ti...
Laura Singiorzan
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
producers and distributors compliance schemes
Scheme/Sisteme de conformitate pentru producători și distribuitori


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl〈=en&ihmlang=...
The fee charged by compliance schemes .../Taxa percepută de sistemele de conformitate...

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2012-02-02 10:20:41 GMT)
--------------------------------------------------

Sau " Schemele/Sistemele de conformitate ale producătorilor și distribuitorilor" -nu imi dau seama din contextul oferit, dar aici :
http://www.ecomagazin.ro/weee-forum-colectarea-deseurilor-el... apare " Producatorii sau schemele de conformitate care activeza in numele acestora ..." deci ar putea sa fie schemele producatorilor /distribuitorilor...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2012-02-02 10:29:29 GMT)
--------------------------------------------------

In tari unde exista mai multe scheme de conformitate si nu exista niciun drept de acces catre DEEE colectate in concordanta cu schemele bazate pe segmentele de piata, aceasta problema este exacerbata.
http://www.ecomagazin.ro/weee-forum-colectarea-deseurilor-el...

Cu siguranta este vorba de "scheme de conformitate"...

Claudia Coja
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 79
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
18 mins
  -> Multumesc, Rodica:)

agree  Carmen Dindirica
1 day4 hrs