public affairs practioners from corporations

Romanian translation: practicieni in relatii publice din corporatii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public affairs practioners from corporations
Romanian translation:practicieni in relatii publice din corporatii
Entered by: Mihaela Sinca

15:35 Jan 30, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: public affairs practioners from corporations
public affairs practioners from corporations/consultancies/executives/
maria
practicieni in relatii publice din corporatii
Explanation:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/t-tactici_de_pr_1.php


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-01-30 15:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

afaceri publice

Central Europe Consulting Romania SRL (CECGR) este prima companie din Romania specializata in afaceri publice si lobby.

http://www.cecgr.ro/despre_noi.php
Selected response from:

Mihaela Sinca
Grading comment
elvira daraban
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3profesionisti in relatiile cupublicul
Cristina Moldovan do Amaral
4specialisti in imagine(organizationala)
Elvira Daraban
4practicieni in relatii publice din corporatii
Mihaela Sinca


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
practicieni in relatii publice din corporatii


Explanation:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/t-tactici_de_pr_1.php


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-01-30 15:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

afaceri publice

Central Europe Consulting Romania SRL (CECGR) este prima companie din Romania specializata in afaceri publice si lobby.

http://www.cecgr.ro/despre_noi.php

Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Grading comment
elvira daraban

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
profesionisti in relatiile cupublicul


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-30 15:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

cu publicul, scuze

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-01-30 16:05:57 GMT)
--------------------------------------------------

\'public affairs\' inseamna \'relatii cu publicul\'. \'afaceri publice\' mi se pare prea furculision

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
4 hrs
  -> merci beaucoup

agree  Andra Parvu: Corect.
2 days 14 hrs
  -> multumesc

agree  Cristiana Coblis: afaceri publice e o calchiere destul de neplacuta. Nu inteleg ca ar putea insemna altceva decat "relatii cu publicul". Link.utile de referinta pe net arata ca e folosit rar si in diverse situatii, fara un inteles comun.
2 days 14 hrs
  -> multumesc

2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
specialisti in imagine(organizationala)


Explanation:
specialisti in imagine(organizationala), as zice eu. vezi descrierea de job de mai jos. http://www.nea.gov/about/Jobs/Vacancy62.html



    Reference: http://www.nea.gov/about/Jobs/Vacancy62.html
Elvira Daraban
Specializes in field
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search