KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

We hereby confirm THAT AS PER THE LINE RECORDS WE HAVE ACCESS TO,

Romanian translation: Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marf etc) la care a


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:We hereby confirm THAT AS PER THE LINE RECORDS WE HAVE ACCESS TO,
Romanian translation:Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marf etc) la care a
Entered by: Dana_C

19:58 Sep 17, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: We hereby confirm THAT AS PER THE LINE RECORDS WE HAVE ACCESS TO,
adeverinta agentie crewing
Dana_C
Romania
Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marf etc) la care a
Explanation:
Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marfa, pasageri etc) la care avem acces
Selected response from:

Mihaela Pirvulet
Grading comment
Thanks very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marf etc) la care aMihaela Pirvulet
4 +1confirmam prin acesta ca pe baza datelor de linie la care avem accesVandor


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
we hereby confirm that as per the line records we have access to,
Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marf etc) la care a


Explanation:
Certificam prin prezenta ca, in conformitate cu registrele liniei (de transport marfa, pasageri etc) la care avem acces

Mihaela Pirvulet
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks very much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
29 mins
  -> Multumesc , Anca :)

agree  Anca Nitu
51 mins
  -> Multumesc, Anca :)

agree  lucca
2 hrs
  -> Multumesc, Lucian

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> Multumesc, Bogdan

agree  Lucica Abil
13 hrs
  -> Multumesc, Lucia

agree  Dan Barbulescu
13 hrs
  -> Multumesc, Dan

agree  MMFORREST
15 hrs

agree  xxxFinlegal
16 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
we hereby confirm that as per the line records we have access to,
confirmam prin acesta ca pe baza datelor de linie la care avem acces


Explanation:
ma refer la o linie de transport, datele care sunt la indemana noastra. Linia de transport este de obicei maritima sau aeriana si semnifica o cursa regulata ale caror date ca de exemplu componenta echipajului, cantitatea de marfa transportata , destinatia si porturile intermediare etc. sunt consemnate. In lipsa de context la acesta ma gandesc

Vandor
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Thank you


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: "date de linie" nu e in limba romana
21 mins

agree  RODICA CIOBANU
12 hrs
  -> thank you