KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Design and Integrative Studies

Romanian translation: proiectare si studii interdisciplinare


20:31 Feb 16, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Science - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / engineering
English term or phrase: Design and Integrative Studies
este vorba despre o materie studiata in anii de facultate.
Emilia Dragomir
Romanian translation:proiectare si studii interdisciplinare
Explanation:
design= proiectare :) exista un termen incetatenit deja
http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/education_peda...
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6proiectare si studii interdisciplinareAnca Nitu
3 +1design şi studii integrative
Sigina


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
design and integrative studies
design şi studii integrative


Explanation:
am vazut formularea studii integrative interdisciplinare, dar nu am văzut o materie în ro asemănătoare.

Sigina
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
19 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
design and integrative studies
proiectare si studii interdisciplinare


Explanation:
design= proiectare :) exista un termen incetatenit deja
http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/education_peda...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc mult pentru ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel: da, merg şi eu pe studii interdisciplinare
36 mins
  -> multumesc

agree  cezara lucas: proiectarea didactica este un termen incetatenit de mult deja
51 mins
  -> multumesc

agree  Cristina Butas
9 hrs

agree  Radu DANAILA
10 hrs

agree  Iosif JUHASZ
13 hrs

agree  Ciprian - Vasile Popescu
17 hrs