KudoZ home » English to Romanian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

registrar

Romanian translation: secretar-sef


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:registrar
Romanian translation:secretar-sef
Entered by: Oana Clapa

22:51 Feb 21, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / diploma
English term or phrase: registrar
este "ceva" la o universitate (pe o diploma). Am gasit intr-un dictionar urmatoarea definitie: registrar = university (for admissions) chef m de la division de la scolarité;
dar tot nu stiu cum se cheama functia asta in romana...
Oana Clapa
Belgium
secretar(-sef)
Explanation:
secretar-sef (al facultatii/universitatii, depinde)
http://m-w.com/cgi-bin/dictionary?book=Dictionary&va=registr...
Selected response from:

Cristina Perju
Romania
Grading comment
mersi mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9secretar(-sef)
Cristina Perju
5 +2secretar
Elvira Daraban


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
secretar(-sef)


Explanation:
secretar-sef (al facultatii/universitatii, depinde)
http://m-w.com/cgi-bin/dictionary?book=Dictionary&va=registr...


Cristina Perju
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
mersi mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dorinam
22 mins
  -> thanks

agree  Marcella Magda
5 hrs
  -> thanks

agree  Roxana Capusan
8 hrs
  -> thanks

agree  Andrei Albu
8 hrs
  -> thanks

agree  PacaOn
10 hrs
  -> thanks

agree  Bogdan Burghelea
2 days9 hrs

agree  andu28
2415 days

agree  agnesmarchis: registrar nu e secretar sef. e persoana care se ocupa cu registrele, cu arhiva
2785 days

agree  Iosif JUHASZ
4216 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
secretar


Explanation:
chief registrar pentru secretar sef. eu am folosit chief registrar of the faculty/university ca sa fac diferenta.


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 34 mins (2005-02-22 07:26:38 GMT)
--------------------------------------------------

la UBB facultatile au secretar sef, iar universitatea are un secretar general cu doi adjuncti.


    Reference: http://www.higheredjobs.com/admin/details.cfm?Jobcode=175122...
Elvira Daraban
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
24 mins
  -> multumesc, maria

agree  LILIANA HUTANU
1 hr
  -> multumesc, liliana