KudoZ home » English to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

dead-weight

Romanian translation: contragreutate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dead-weight
Romanian translation:contragreutate
Entered by: Valentin Cirdei

07:48 Jul 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: dead-weight
"The correction shall be effected through a dead - weight tester"
pur
contragreutate
Explanation:
Banuiesc ca e vorba de un dispozitiv pentru masurarea/calibrarea/"incercarea" diferentelor de presiune (v. www.omega.com/literature/transactions/volume3/pressure3.htm... , al 4-lea paragraf). "Greutatea proprie" e intr-adevar un echivalent valabil, dar pentru nave de tonaj mare si remorci inainte de incarcare.
Selected response from:

Valentin Cirdei
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3greutate proprieYehuda Lior
4 +1dispozitiv pentru testarea tarei / a propriei greutatilucca
4 +1contragreutate
Valentin Cirdei
3pompa cu piston si greutatiSinziana Paltineanu


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
greutate proprie


Explanation:
vezi URL de mai jos


    Reference: http://www.mecmirsa.ro/ro_techremagr.htm
Yehuda Lior
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *TRANSCRIPT
3 mins

agree  ERIKA DAVID
9 hrs

agree  Lucica Abil
7 days

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contragreutate


Explanation:
Banuiesc ca e vorba de un dispozitiv pentru masurarea/calibrarea/"incercarea" diferentelor de presiune (v. www.omega.com/literature/transactions/volume3/pressure3.htm... , al 4-lea paragraf). "Greutatea proprie" e intr-adevar un echivalent valabil, dar pentru nave de tonaj mare si remorci inainte de incarcare.

Valentin Cirdei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie
11 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv pentru testarea tarei / a propriei greutati


Explanation:
E vorba de chimie, nu cred ca sunt valide exemplele agricole/navale.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Marian Andrei
3 days3 hrs
  -> Multumesc

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pompa cu piston si greutati


Explanation:
SERIA 6000 Pompă cu piston si greutăti (deadweight tester) de înaltă precizie, 6 domenii în intervalul -1..40 bar, precizie standard 0,025%, optional 0,01 ... pagina pe net nu mai este valabila, dar am copiat doar ce a rezultat de la un search pe google din cuvintele dead-weight tester cauta doar in pagini din romania.
http://www.ravika.com/ pt imagine si descriere.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr 52 mins (2005-07-23 09:40:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hotektech.com/Si6000dwt.htm adresa care arata ca vorbim de acealasi lucru - caracteristicile si seria sint aproape identice. pacat ca nu mai este valabila adresa la care a fost mentionata traducerea.

Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian