KudoZ home » English to Romanian » Cinema, Film, TV, Drama

master tape

Romanian translation: pelicula originala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:master tape
Romanian translation:pelicula originala
Entered by: Oana Popovici

15:28 Nov 3, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: master tape
...master tapes from which they can reproduce copies for use...
Context: producţie de film
Eu înţeleg la ce se referă, numai că nu găsesc exact expresia utilizată în limba română...
Mulţumesc anticipat pentru orice sugestii.
Oana Negut
Romania
pelicule originale
Explanation:
http://www.zoot.ro/Arhiva-Nationala-de-Filme-depozitara-unui...
http://www.google.it/search?hl=it&q=pelicule originale&meta=...

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2008-11-03 16:15:59 GMT)
--------------------------------------------------

la singular, bineinteles.
Selected response from:

Oana Popovici
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5caseta/banda/pelicula master
adami
4 +1pelicule originale
Oana Popovici


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pelicule originale


Explanation:
http://www.zoot.ro/Arhiva-Nationala-de-Filme-depozitara-unui...
http://www.google.it/search?hl=it&q=pelicule originale&meta=...

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2008-11-03 16:15:59 GMT)
--------------------------------------------------

la singular, bineinteles.

Oana Popovici
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Albu
59 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
caseta/banda/pelicula master


Explanation:
Iata cautarea pe google, dar eu am facut documentare profi asa ca pot garanta:

http://www.google.it/search?hl=it&q="banda master"&btnG=Cerc...

Obs: 1. "pelicula master" e mai putin uzual
2. de obicei se spune doar 'master', substantivat

P.S. Pelicula originala se refera mai mult la film (footage) de arhiva si nu se fol. in acest sens tehnic.

adami
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
40 mins
  -> multumesc!

agree  tagore
1 hr
  -> multumesc!

agree  Adelina Andreescu
2 hrs
  -> multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> multumesc!

agree  Dana David Kogan
9 hrs
  -> multumesc!