This is orgasmic.

Romanian translation: Ce tare!

English term or phrase:This is orgasmic.
Romanian translation:Ce tare!

12:54 May 30, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-06-03 07:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Romanian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: This is orgasmic.
Expresia apare într-un film.. Un grup de persoane se uită șocați la un tânăr care mănâncă tot felul de chestii dezgustătoare (viermi, furnici și alte asemenea) Unul dintre ei exclamă: Dumnezeule mare! Uită-te la asta! Apoi, un alt tânăr exclamă și el în timp ce râde: Happy days! Apoi, un altul spune: This is orgasmic.

E excitant??

Mulțumesc!
Simona Pop
Romania
Ce tare!
Explanation:
Ar merge si expresia asta daca ne uitam la definitie - enjoyable.
Selected response from:

Iuliana Guillot
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Ce tare!
Iuliana Guillot
4 +1De-a dreptul orgasmic!
Simona Zeltzer


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
this is orgasmic.
Ce tare!


Explanation:
Ar merge si expresia asta daca ne uitam la definitie - enjoyable.


    https://www.google.ro/search?q=orgasmic+define&oq=orgasmic+define&aqs=chrome..69i57.3682j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Iuliana Guillot
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghitescu
47 mins

agree  liviu roth: se poate folosi „orgasmatic” în contextul respectiv
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
6 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
this is orgasmic.
De-a dreptul orgasmic!


Explanation:
Cred ca se poate pastra cuvantul pe care si noi il avem in romana pentru a se mentine nuanta din textul original.

"Ce tare!" este de asemenea bun. Trebuie numai sa decizi registrul in care vrei sa te incadrezi.

Simona Zeltzer
Israel
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adela Porumbel: Sunt de acord. Nu mi se pare că tonul e unul admirativ, de tipul ”ce tare!”
5 days