KudoZ home » English to Romanian » Computers: Hardware

auto centring function

Romanian translation: funcţie de autocentrare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:auto centring function
Romanian translation:funcţie de autocentrare
Entered by: Áron Török

21:30 Oct 29, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: auto centring function
Am un jucărie asemănătoare cu cea de la linkul de mai jos.

http://www.comelsoft.com/images/joysticks/trustsfdigital .ht...
xxxMihai Badea
Luxembourg
funcţie de autocentrare
Explanation:
un joystick se centrează înainte de folosire
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4funcţie de autocentrare
Áron Török
3 +4funcţie de revenire automată la poziţia centralălucca


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
funcţie de revenire automată la poziţia centrală


Explanation:
O posibilitate.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Tebeica: cred că ai dreptate, dar nu pare a fi un text scris de un nativ
5 mins
  -> Mulţumesc. De acord.

agree  Cristiana Coblis
47 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
10 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  MMFORREST
10 hrs
  -> Mulţumesc.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
funcţie de autocentrare


Explanation:
un joystick se centrează înainte de folosire

Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Rusu
13 mins

agree  MMFORREST
2 hrs

agree  Vasile BOLOGA
3 hrs

agree  RODICA CIOBANU
7 hrs