KudoZ home » English to Romanian » Computers: Hardware

non-volatile background memory

Romanian translation: memorie de siguranţă nevolatilă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:non-volatile background memory
Romanian translation:memorie de siguranţă nevolatilă
Entered by: cristina48

09:52 Feb 24, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: non-volatile background memory
Este vorba despre un automat programabil de diagnoza si depanare a avariilor pentru o instalatie complexa.

In order to save fault information which would be lost if the
installation were to be switched off, the contents of the fault
memory can be written manually to the non-volatile background memory.

Multe multumiri!
cristina48
memorie de siguranţă nevolatilă
Explanation:
Este vorba de modalităţi de stocare nevolatile (hard disk, cd-rom, DVD) care se folosesc ca dispozitive pentru salvări de siguranţă a acelor date despre funcţionarea anormală a instalaţiei
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
Multumesc de ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1memorie de siguranţă nevolatilă
Áron Török
3memorie de fundal non-volatilă
Vera Costea


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
memorie de fundal non-volatilă


Explanation:
cred

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2009-02-24 10:33:51 GMT)
--------------------------------------------------

NVRAM non-volatile random access memory

http://en.wikipedia.org/wiki/NVRAM


Vera Costea
Canada
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
memorie de siguranţă nevolatilă


Explanation:
Este vorba de modalităţi de stocare nevolatile (hard disk, cd-rom, DVD) care se folosesc ca dispozitive pentru salvări de siguranţă a acelor date despre funcţionarea anormală a instalaţiei

Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc de ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grigoreasca
1 day2 hrs