KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

onsite hours

Romanian translation: ore de suport tehnic la sediul clientului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:onsite hours
Romanian translation:ore de suport tehnic la sediul clientului
Entered by: Roxana Marian

19:23 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Computers: Software
English term or phrase: onsite hours
"Does the MAPS contract include ***onsite hours***?"

Este vorba despre un chestionar IT. Nu imi este foarte clar din context la ce se refera onsite hours. Any help appreciated. Thanx
Roxana Marian
ore de suport tehnic la sediul clientului
Explanation:
stiu ca la mine in firma se numea suport tehnic :)
bineinteles ca deplasarea programatorului la sediul clientului pentru a remedia probleme trebuia platita de cineva.
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ore de interventie pe terenCristian Nicolaescu
3 +2ore de activitate pe site
Dan Marasescu
5ore de suport tehnic la sediul clientului
Elvira Stoianov
3ore de trafic pe sitemelatrad


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
ore de activitate pe site


Explanation:
Ceva mai mult context ar ajuta

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-03 19:25:43 GMT)
--------------------------------------------------

sau \"de prezenta\"

Dan Marasescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Sinca: www.areasys.com/pdf/OnsiteService.pdf
3 mins

agree  Paula Cirstoiu
1 hr

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ore de interventie pe teren


Explanation:
sau
ore de asistenta tehnica la domiciliul clientului

Adica un specialist se deplaseaza la domiciliul clientului sa depaneze o problema de soft sau hard.

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
1 hr

agree  mediana: Cel mai exact este ore de asistenta tehnica...
2 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ore de trafic pe site


Explanation:
Termenul "trafic" este mai uzitat in domeniul IT decat "activitate".

melatrad
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nu aici; trafic se refera de ex. la traficul pe internet, etc., nu la deplasarea unei persoane la client
13 hrs

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ore de suport tehnic la sediul clientului


Explanation:
stiu ca la mine in firma se numea suport tehnic :)
bineinteles ca deplasarea programatorului la sediul clientului pentru a remedia probleme trebuia platita de cineva.

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 30
Grading comment
Multumesc.