KudoZ home » English to Romanian » Computers (general)

Small Form-factor Plug-in

Romanian translation: cu conector mic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Small Form-factor Plug-in
Romanian translation:cu conector mic
Entered by: Camelia Manea

12:25 Nov 18, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Small Form-factor Plug-in
This SFP (Small Form-factor Plug-in) transceiver enables one 1000BASE-SX connection. SFPs have a form factor one-half the size of current industry standards.

This SFP transceiver can be used in those 3Com switches and modules which support SFP modules. SFPs can be mixed and matched on a given switch to maximize flexibility
Ciprian Bojan
United States
cu conector mic
Explanation:
sau: cu mini-conector.

(vezi referinţele în engleză, care explică termenul).

Asta doar în cazul în care totuşi trebuie să traduceţi tot “SFP transceiver”.
Atunci cred că poate fi "modul SFP emisie-recepţie pentru fibră optică (cu mini-conector)”, cu o eventuală explicaţie in paranteză, care să arate că ‘small form factor’ se referă la mărimea conectorului (prizei, fişei). Eu aşa inţeleg.
Selected response from:

Camelia Manea
Luxembourg
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Small Form-factor Plug-in
Ramona Delcea
3cu conector mic
Camelia Manea
Summary of reference entries provided
SFP
Camelia Manea

  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
small form-factor plug-in
Small Form-factor Plug-in


Explanation:
Opinia mea este sa lasati in engleza numele dispozitivului, mai ales ca se foloseste si acronimul. O solutie ar fi sa puneti o explicatie, daca reusiti sa gasiti una concisa, fie intre paranteze, fie in footnote.


Ramona Delcea
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Asta doresc si eu, dar ma cam obliga clientul. Ce-i drept ma incearca si o senzatie ciudata ca stiu ce face, la ce foloseste, cum arata etc, dar nu stiu cum sa-l denumesc in romaneste.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Camelia Manea: SFP poate ramane SFP ca adjectiv – v. referintele in romana.
9 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
small form-factor plug-in
cu conector mic


Explanation:
sau: cu mini-conector.

(vezi referinţele în engleză, care explică termenul).

Asta doar în cazul în care totuşi trebuie să traduceţi tot “SFP transceiver”.
Atunci cred că poate fi "modul SFP emisie-recepţie pentru fibră optică (cu mini-conector)”, cu o eventuală explicaţie in paranteză, care să arate că ‘small form factor’ se referă la mărimea conectorului (prizei, fişei). Eu aşa inţeleg.

Camelia Manea
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc




Reference comments


9 hrs
Reference: SFP

Reference information:
In română este larg folosit termenul din engleză:

“modul SFP fibră optică”:
http://www.pcworld.ro/?page=node&id=16107
http://www.mondoplast.bizoo.ro/vanzare/62187/Modul-SFP-fibra...
http://lists.lug.ro/lurker/message/20071114.105706.fdbefcf8....

“modul mini SFP”:
http://www.okazii.ro/catalog/8761907/Mediaconvertoare-fibra-...

Chiar "SFP transceiver" rămâne de multe ori la fel – v. http://www.evomag.ro/produs.php?produs_id=5310&page=3 COM 10...
http://www.supercalculatoare.com/index.php?cat=Retelistica&s...

Referinţe engleză:
http://www.nationmaster.com/encyclopedia/SFP-transceiver - definiţie “SFP transceiver”

http://www.pcmag.com/encyclopedia_term/0,2542,t=form factor&... - definiţie pentru "form-factor”

http://www.nag.ru/goodies/manuals/SFP MSA.pdf - din primele paragrafe poate rezulta şi traducerea

Camelia Manea
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4