KudoZ home » English to Romanian » Computers (general)

hot spot

Romanian translation: a scoate în evidenţă, a reliefa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hot spot
Romanian translation:a scoate în evidenţă, a reliefa
Entered by: cameliaim

16:57 Nov 23, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / web
English term or phrase: hot spot
Image maps. Use the client-side map and text for hotspots
ZAMOLXIS
a scoate în evidenţă, a reliefa
Explanation:
Din câte înţeleg, pare să fie vorba de o hartă ca cele împărţite, să zicem, pe judeţe, iar când pui cursorul pe un judeţ, acela se iluminează şi eventual apare o scurtă descriere. Cel puţin aşa înţeleg eu. Baftă.
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
Multumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3spatiu wifi gratuit
Ilinca Florea
3a scoate în evidenţă, a reliefacameliaim
3pentru a urmări(aici)
Sigina


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pentru a urmări(aici)


Explanation:
Sper că am prins sensul.

Sigina
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a scoate în evidenţă, a reliefa


Explanation:
Din câte înţeleg, pare să fie vorba de o hartă ca cele împărţite, să zicem, pe judeţe, iar când pui cursorul pe un judeţ, acela se iluminează şi eventual apare o scurtă descriere. Cel puţin aşa înţeleg eu. Baftă.

cameliaim
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc !

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
spatiu wifi gratuit


Explanation:
hotspot este un spatiu public: McDo, cafeteria, restaurant, gara, aeroport unde ai acces gratuit la internet fara fir

--------------------------------------------------
Note added at 1 heure (2008-11-23 18:56:43 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt, e spatiu wifi gratuit sau cu plata, scuze

Ilinca Florea
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde: sau "puncte de acces" http://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/free-hotspot-ins...
1 hr
  -> da, multumesc mult

agree  Ede Lungu
2 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea: Aşa s-ar zice, la prima vedere şi fără context.
2 hrs
  -> corect, multumesc