KudoZ home » English to Romanian » Computers (general)

refresh a page

Romanian translation: A reîncărca o pagină

20:47 Feb 10, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: refresh a page
try refreshing this page once you have reconnected
lanark
Romanian translation:A reîncărca o pagină
Explanation:
Reîncărcare pagină
Selected response from:

Adriana Dragomir
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1A reîncărca o pagină
Adriana Dragomir
4a reîmprospăta pagina
Stefan Samu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
A reîncărca o pagină


Explanation:
Reîncărcare pagină

Adriana Dragomir
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danieline: Sau a da refresh la pagina, pana la urma ne exprimam si cu refresh in romana, desi... in orice caz mi se pare ca suna mai potrivit decat varianta de mai jos, desi probabil si aceea este folosita
6 days

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a reîmprospăta pagina


Explanation:
Puteţi crea o nouă pagină de portal începând cu un fişier static HTML sau un fragment HTML. Dacă revizuiţi HTML-ul, puteţi reîmprospăta pagina pentru a randa modificările în portal.
https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/ro/SSYJ99_8.5.0/...

Pagina web Norton Online Backup este reîmprospătată și conținutul este reîncărcat.
https://support.norton.com/sp/ro/ro/home/current/solutions/v...

Reîmprospătarea paginii se produce în timpul comunicării cu componenta web SharePoint!
http://doc.arcgis.com/ro/maps-for-sharepoint/4.1/foundation-...

Stefan Samu
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16