KudoZ home » English to Romanian » Computers: Software

Mon. Tues. Wed. Thur. Fri. Sat. Sun.

Romanian translation: lu. ma. mi.jo.vi.sa.du.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Mon. Tues. Wed. Thur. Fri. Sat. Sun.
Romanian translation:lu. ma. mi.jo.vi.sa.du.
Entered by: Claudia Coja

18:08 Nov 21, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Computers: Software / Computer (medical) software
English term or phrase: Mon. Tues. Wed. Thur. Fri. Sat. Sun.
As vrea o confirmare/infirmare a variantei "Lu. Ma. Mi. Jo. Vi. Sa. Du.", sau alte solutii pentru prescurtarea zilelor saptamanii.

Multumesc!
Claudia Coja
lu. ma. mi.jo.vi.sa.du.
Explanation:
perfect
Selected response from:

HorgaRoxana
Italy
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lu. ma. mi.jo.vi.sa.du.
HorgaRoxana
4 +1L M M J V S D
Ionut-Emilian Arsene
3l, m(mț), mc, j, v, s, d
Angela Öhrman


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mon. tues. wed. thur. fri. sat. sun.
lu. ma. mi.jo.vi.sa.du.


Explanation:
perfect

HorgaRoxana
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ionut-Emilian Arsene: versiune corectă!
23 mins

agree  crina_petrican: fara puncte in opinia mea, doar virgule, daca urmeaza una dupa alta
32 mins

15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mon. tues. wed. thur. fri. sat. sun.
l, m(mț), mc, j, v, s, d


Explanation:
O variantă.. de pe net
https://groups.google.com/forum/#!topic/tic-lobby/VhvLdFvwD7...

Angela Öhrman
Sweden
Native speaker of: Romanian

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mon. tues. wed. thur. fri. sat. sun.
L M M J V S D


Explanation:
am mai întâlnit și așa.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2013-11-21 18:24:42 GMT)
--------------------------------------------------

Corect, nici că m-am gândit la așa ceva. În contextul dat nu se punea problema amestecării zilelor. În general la calendare (programe oficiale, aeroporturi etc.) se folosește versiunea propusă de Roxana Horga.

Ionut-Emilian Arsene
Romania
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Problema e ca asa nu se poate face diferenta intre "M" si "M" :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simona Pop
43 mins