KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

wall unit

Romanian translation: (mobilier) de perete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wall unit
Romanian translation:(mobilier) de perete
Entered by: translator2012

10:39 Oct 31, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / living room
English term or phrase: wall unit
Nu am gasit la ce se refera "wall unit". Multumesc.
translator2012
(mobilier) de perete
Explanation:
Se refera de obicei la corpurile de mobilier care stau la perete (in opozitie de exemplu fata de cele care pot sta in mijlocul camerei: canapele, fotolii, etc.)
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7(mobilier) de peretePrims-Grup
4 -1corpuri (de mobilier) suprapuse/supraetajategeapep


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
corpuri (de mobilier) suprapuse/supraetajate


Explanation:
A piece of furniture having several units that stands against one wall of a room


    Reference: http://www.wordwebonline.com/en/WALLUNIT
geapep
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Prims-Grup: Explicatia in engleza desemneaza o piesa de mobilier care sta la perete.
4 mins
  -> este vorba de mai multe corpuri de mobilier , suprapuse/supraetajate, si care intr-adevar stau pe acelasi pe perete al camerei.

disagree  lucca: Chestia cu peretele este esenţială aici. Altfel originalul spunea stacked units, sau altfel.
45 mins

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
(mobilier) de perete


Explanation:
Se refera de obicei la corpurile de mobilier care stau la perete (in opozitie de exemplu fata de cele care pot sta in mijlocul camerei: canapele, fotolii, etc.)


    Reference: http://homecollection.en.alibaba.com/product/50192665/510800...
    Reference: http://jiahouse.en.alibaba.com/product/50198619/51106322/Liv...
Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumiri tuturor.
Notes to answerer
Asker: Multumesc tuturor.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Marandis
1 min
  -> Multumesc!

agree  Robert Tanase: Nu e neapărat mobilă şi nu numaidecât supraetajată. Poate fi echipament sportiv, electric, sanitar etc. Se poate căuta "wall unit" (cu ghilimele) pe images.google.com pentru a vedea exemple dintre cele mai variate
9 mins
  -> Multumesc!

agree  Diana Wright: de acord cu Robert
37 mins
  -> Multumesc!

agree  lucca: La fel ca antescriitorii mei :-) Robert şi Diana.
43 mins
  -> Multumesc!

agree  Cristina Chaplin
58 mins
  -> Multumesc!

agree  Bogdan Burghelea
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Could-you
2 hrs
  -> Multumesc!