KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

cut surface toe

Romanian translation: sectiunea taluzului in sapatura


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cut surface toe
Romanian translation:sectiunea taluzului in sapatura
Entered by: Irina Elena

09:09 Mar 12, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Drumuri
English term or phrase: cut surface toe
Culverts and ditches must, at all times, remain parallel to the cut surface toe.
Irina Elena
sectiunea taluzului in sapatura
Explanation:
toe = The lowest part of an embankment or dam = partea inferioara (fundul) unui taluz sau dig
Selected response from:

Adriana Crihan
Romania
Grading comment
Multumesc frumos pentru raspuns
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3piciorul suprafetei excavatebobe
3sectiunea taluzului in sapatura
Adriana Crihan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sectiunea taluzului in sapatura


Explanation:
toe = The lowest part of an embankment or dam = partea inferioara (fundul) unui taluz sau dig


Adriana Crihan
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Multumesc frumos pentru raspuns

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
piciorul suprafetei excavate


Explanation:
Nu sunt sigura, dar ,prin extrapolare ma gandesc de ex. la downstream "toe" = "picior" aval. (see also google images mai jos)

De asemenea , daca traduci mai mult in domeniul hidrotehnic , s-ar putea sa te ajute urmatorul dictionar poliglot (include si romana) :

http://www.cemagref.fr/informations/Produits/Lexique_hydro/l...


    Reference: http://images.google.com/images?q=culvert+&gbv=2&ndsp=18&svn...
bobe
United States
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4