KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

Item Qualification Specification

Romanian translation: Specificaţii privind calificarea articolului (articolelor)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Item Qualification Specification
Romanian translation:Specificaţii privind calificarea articolului (articolelor)
Entered by: Alexandranow

13:56 Dec 14, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Test
English term or phrase: Item Qualification Specification
Letter
Alexandranow
Romania
Specificaţii privind calificarea articolului (articolelor)
Explanation:
N-ar strica puţin mai mult context.
Selected response from:

Mihaela Roman
Romania
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3criterii de calificare si/sau selectietoma_cristina
3Specificaţii privind calificarea articolului (articolelor)
Mihaela Roman


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
item qualification specification
Specificaţii privind calificarea articolului (articolelor)


Explanation:
N-ar strica puţin mai mult context.

Mihaela Roman
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 10
Grading comment
thanks

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
item qualification specification
criterii de calificare si/sau selectie


Explanation:
Daca este vorba despre fisa de date folosita la achizitiile publice, asta este exprimarea care se foloseste.

toma_cristina
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: cred că e vorba despre Caiet de Sarcini, item fiind un punct, articol