KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

to submit our best qualification application

Romanian translation: a înainta cea mai bună solicitare/ofertă/aplicație pentru participare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to submit our best qualification application
Romanian translation:a înainta cea mai bună solicitare/ofertă/aplicație pentru participare
Entered by: Alexandranow

14:26 Dec 14, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Test
English term or phrase: to submit our best qualification application
to submit our best qualification application to your esteemed authority, we kindly ask you to clarify our following queries
Alexandranow
Romania
a înainta cea mai bună solicitare/ofertă/aplicație pentru participare
Explanation:
Pentru a vă putea cea mai solicitare/ofertă/aplicație pentru participare la (licitație, program, ce-o fi), vă rugăm să...

”Qualification application” este un termen des folosit în engleză, însemnând solicitarea de a intra, a participa la - un program educațional, o licitație...etc, deci la ce se dorește participarea trebuie să reiasă din context. Există și ”pre-qualification application”, adică intrarea într-o primă fază.

Ex.

What does PQA stand for? - Post Qualification Application (UK education system)

Fairfax County Public Schools, Office of Design and Construction Services is accepting pre-qualification applications from general contractors for construction services for Capital Bond Improvement Projects. Pre-qualification applications must be received by this office no later than 30 days prior to the bid opening on the advertised Capital Project. Completed applications shall be submitted to the address below.

Există și Qualification&Application, unde într-adevăr trebuie să se prezinte acreditările/ calificările pentru a se putea solicita participarea.


Selected response from:

Julia Prazsmary
Romania
Grading comment
mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2a înainta cea mai bună solicitare/ofertă/aplicație pentru participare
Julia Prazsmary
4pentru a depune cererea în baza celor mai bune calificări pe care le deţinem/ întrunim
Mihaela Roman


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pentru a depune cererea în baza celor mai bune calificări pe care le deţinem/ întrunim


Explanation:
"Qualification" se referă la inclusiv la satisfacerea unor condiţii, atât de către o persoană, cât şi de un lucru (articol).

Mihaela Roman
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 10

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
a înainta cea mai bună solicitare/ofertă/aplicație pentru participare


Explanation:
Pentru a vă putea cea mai solicitare/ofertă/aplicație pentru participare la (licitație, program, ce-o fi), vă rugăm să...

”Qualification application” este un termen des folosit în engleză, însemnând solicitarea de a intra, a participa la - un program educațional, o licitație...etc, deci la ce se dorește participarea trebuie să reiasă din context. Există și ”pre-qualification application”, adică intrarea într-o primă fază.

Ex.

What does PQA stand for? - Post Qualification Application (UK education system)

Fairfax County Public Schools, Office of Design and Construction Services is accepting pre-qualification applications from general contractors for construction services for Capital Bond Improvement Projects. Pre-qualification applications must be received by this office no later than 30 days prior to the bid opening on the advertised Capital Project. Completed applications shall be submitted to the address below.

Există și Qualification&Application, unde într-adevăr trebuie să se prezinte acreditările/ calificările pentru a se putea solicita participarea.




Julia Prazsmary
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  toma_cristina: pentru a va putea trimite cea mai buna oferta , va rugam sa ne raspundeti la urmatoarele cereri de clarificari
6 mins
  -> mulțumesc, Cristina!

agree  Florin Ular: Toate bune, în afară de „aplicație” - este un fel de „furculision” :)
1 day 1 hr