KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

Work Status Certificate

Romanian translation: (certificat / raport / proces verbal de) situație de lucrări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Work Status Certificate
Romanian translation:(certificat / raport / proces verbal de) situație de lucrări
Entered by: Alexandranow

16:10 Dec 14, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Test
English term or phrase: Work Status Certificate
we shall only submit Work Status Certificate for on-going works reflecting the cumulative value of the invoices up to date and Work Completion Certificate for completed projects reflecting the entire value of the invoices
Alexandranow
Romania
(certificat / raport / proces verbal de) situație de lucrări
Explanation:
Acest work status certificate noteaza si identifica toate genurile de lucrari, fiecare cu stadiul ei de executie. In limba romana, in domeniul constructiilor, este situatia de lucrari.

In constructii:
http://www.infoconstruct.ro/anunt_18165-Antemasuratori, caie...

In contabilitatea constructiilor:
http://www.x-dev.ro/
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3(certificat / raport / proces verbal de) situație de lucrări
mihaela.
3Certificat/raport intermediar de execuție
Julia Prazsmary


Discussion entries: 1





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
work status certificate
Certificat/raport intermediar de execuție


Explanation:
O idee, este forma folosită în contractele cu UE

Julia Prazsmary
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc


1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
work status certificate
(certificat / raport / proces verbal de) situație de lucrări


Explanation:
Acest work status certificate noteaza si identifica toate genurile de lucrari, fiecare cu stadiul ei de executie. In limba romana, in domeniul constructiilor, este situatia de lucrari.

In constructii:
http://www.infoconstruct.ro/anunt_18165-Antemasuratori, caie...

In contabilitatea constructiilor:
http://www.x-dev.ro/


mihaela.
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 263
Grading comment
thanks
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denise Idel
7 hrs
  -> thanks!

agree  George Colibaba
14 hrs
  -> thanks!

agree  Tradeuro Language Services
21 hrs
  -> thanks!