KudoZ home » English to Romanian » Construction / Civil Engineering

work holes

Romanian translation: nișe/firide pentru instalații


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work holes
Romanian translation:nișe/firide pentru instalații
Entered by: Claudia Coja

19:20 Nov 9, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: work holes
Intr-un deviz pentru constructia unei case apare: Finalizarea lucrărilor la conductele pentru ape pluviale la toate faţadele (incl. fitting-uri şi "builders work holes" [sic!]). Initial ma gandisem ca ar putea fi camine de vizitare, dar am si acest termen mai jos in text...
Andreea Birsan
Romania
nișă/firidă pentru instalații
Explanation:
"The core drilled builders work hole (this is what we call holes for services such as air ducts, pipes and cables) is nothing like the size it would be if it had been done to that drawing."
http://forums.flyer.co.uk/viewtopic.php?f=6&t=84708
"... nisa de bransament, care reprezinta un gol paralelipipedic, amenajat in zid sau construit special, in care se monteaza echipamentul electric necesar protejarii coloanei electrice si distribuirii energiei electrice;
http://www.avizeinstalatiielectrice.ro/bransamente/bransamen...
sau Firide
2.7. Firidă (nişă) de instalaţii – un gol anume lăsat în construcţie (zid), închis cu uşă metalică (inclusiv tocul aferent), folosit ca punct de concentrare şi distribuţie a instalaţiilor electrice interioare de curenţi slabi.
http://www.misiuneacasa.ro/uploads/files/normative3.pdf
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5decupări tehnologice (pentru instalații)
Irina Lazarescu
3 +2nișă/firidă pentru instalații
Claudia Coja


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
nișă/firidă pentru instalații


Explanation:
"The core drilled builders work hole (this is what we call holes for services such as air ducts, pipes and cables) is nothing like the size it would be if it had been done to that drawing."
http://forums.flyer.co.uk/viewtopic.php?f=6&t=84708
"... nisa de bransament, care reprezinta un gol paralelipipedic, amenajat in zid sau construit special, in care se monteaza echipamentul electric necesar protejarii coloanei electrice si distribuirii energiei electrice;
http://www.avizeinstalatiielectrice.ro/bransamente/bransamen...
sau Firide
2.7. Firidă (nişă) de instalaţii – un gol anume lăsat în construcţie (zid), închis cu uşă metalică (inclusiv tocul aferent), folosit ca punct de concentrare şi distribuţie a instalaţiilor electrice interioare de curenţi slabi.
http://www.misiuneacasa.ro/uploads/files/normative3.pdf

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandranow
8 hrs

agree  TRAD Melina
13 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
decupări tehnologice (pentru instalații)


Explanation:
valabil pentru instalații electrice, sanitare.....

Irina Lazarescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16