KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

slow cooker

Romanian translation: oală/aparat pentru gătire lentă


15:53 Feb 21, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: slow cooker
Cum se numește în română oala asta?

http://www.google.ro/search?q=slow cooker&hl=ro&lr=lang_ro&c...

Merci anticipat pentru sugestii,
Andrada
Andrada Constantinescu (Bodiu)
Romania
Romanian translation:oală/aparat pentru gătire lentă
Explanation:
http://ligiapop.com/2011/12/21/sarmale-vegane-facute-in-slow...

Selected response from:

Irina-Maria Foray
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4oală/aparat pentru gătire lentăIrina-Maria Foray
3 +2Slow cooker/Oala electrică multifuncțională
Claudia Coja


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Slow cooker/Oala electrică multifuncțională


Explanation:
Cred ca se păstrează denumirea originală, nu prea am vazut să se traducă...
http://www.electro-shopping.ro/electrocasnice-220-oale si ti...

Claudia Coja
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Merci, Claudia!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Coada: Atitea referinte pe net! Ex: oala de gatit incet; oala (electrica) slow cooker; oala electrica de gatit lent; oala electrica de gatire la aburi,etc.
8 mins

agree  RODICA CIOBANU
21 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
oală/aparat pentru gătire lentă


Explanation:
http://ligiapop.com/2011/12/21/sarmale-vegane-facute-in-slow...



Irina-Maria Foray
Romania
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Merci, Irina!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Coada: Atitea referinte pe net! Ex: oala de gatit incet; oala (electrica) slow cooker; oala electrica de gatit lent; oala electrica de gatire la aburi,etc.
3 mins
  -> Mulţumesc

agree  RODICA CIOBANU: gatit lent
18 mins
  -> Mulţumesc

agree  Alina Weidell
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  mihaela.
4 hrs
  -> Mulţumesc




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Claudia Coja