KudoZ home » English to Romanian » Cooking / Culinary

Brick Oven Style Pizza

Romanian translation: pizza exact ca cea coaptă în cuptor de cărămidă

17:56 Apr 3, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: Brick Oven Style Pizza
http://www.latimes.com/food/la-fo-pizza-photos-pg-photogalle...
Vertrad
Romania
Romanian translation:pizza exact ca cea coaptă în cuptor de cărămidă
Explanation:
Cunoscătorii spun că există o diferență de gust între pizza coaptă în cuptor de cărămidă și cea coaptă în cuptor cu gaz/lemn.
Selected response from:

Mihaela Ghitescu
Romania
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pizza exact ca cea coaptă în cuptor de cărămidă
Mihaela Ghitescu
3pizza coapte într-un cuptor din cărămizi
Antonio Tomás Lessa do Amaral


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brick oven style pizza
pizza coapte într-un cuptor din cărămizi


Explanation:
așa aș spune

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-04-03 18:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

nu din metal

Antonio Tomás Lessa do Amaral
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
brick oven style pizza
pizza exact ca cea coaptă în cuptor de cărămidă


Explanation:
Cunoscătorii spun că există o diferență de gust între pizza coaptă în cuptor de cărămidă și cea coaptă în cuptor cu gaz/lemn.


    https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-a-pizza-cooked-in-a-wood-burning-brick-oven-vs-a-normal-one
Mihaela Ghitescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Tone
36 mins