KudoZ home » English to Romanian » Economics

second line manager

Romanian translation: manager de rang secundar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:second line manager
Romanian translation:manager de rang secundar
Entered by: xxxpanbanisha

18:53 Feb 8, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: second line manager
Functie intr-o firma
simion cristina
manager de rang secundar
Explanation:
comparativ cu celalalt - nu cred ca e strict o functie ci un nume generic pentru un grup de functii.
Selected response from:

xxxpanbanisha
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4director executiv(adjunct)divas
4administratorul celei de-a doua liniitzuki
3manager adjunct de linie
Florin Ular
3manager de gradul/rangul al doileaxxxMihai Badea
3o sugestie
Nona Stanciu Dell'Acqua
3manager de rang secundarxxxpanbanisha


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager de rang secundar


Explanation:
comparativ cu celalalt - nu cred ca e strict o functie ci un nume generic pentru un grup de functii.

xxxpanbanisha
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
o sugestie


Explanation:

first line manager - Director

second line manager - Vice Director

:)

Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager de gradul/rangul al doilea


Explanation:
Vezi şi http://www.proz.com/kudoz/1762538 .

xxxMihai Badea
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 178

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
director executiv(adjunct)


Explanation:
-

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
administratorul celei de-a doua linii


Explanation:
in contextul in care exista si un "fisrt line manager", ma gindesc ca sunt mai multe linii de productie/procesare etc.
din pacate in lipsa unui context mai larg...

tzuki
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager adjunct de linie


Explanation:
Atâta timp cât există termenul „manager de linie” cred că e vorba de un manager/director adjunct de linie.

http://209.85.129.104/search?q=cache:31kQ8HVEX-YJ:www.zf.ro/...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days13 hrs (2007-02-11 07:54:02 GMT)
--------------------------------------------------

După câte înţeleg din toate linkurile despre first-line manager se pare că e vorba de un „manager direct”, cel care intră în contact direct cu angajaţii. Iar „second line manager” este un manager superior, nicidecum de rangul al doilea, un „manager of managers”.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days13 hrs (2007-02-11 08:01:58 GMT)
--------------------------------------------------

Aş zice „manager de nivelul doi” (Înţelegându-se un nivel superior):

„In ultimii ani, se face simtita o adevarata ???ofensiva“ in materie de beneficii, cel putin pe segmentul ***managerilor de nivel doi si trei.*** Deoarece salariile au ajuns intr-un punct de relativ echilibru, iar nevoia de specialisti este extrem de mare, companiile incearca sa devina atractive si la capitolul beneficii.”
http://209.85.129.104/search?q=cache:ggu-zPYGhl8J:www.carier...


Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4