KudoZ home » English to Romanian » Economics

high net worth company

Romanian translation: companie cu capital prorpriu ridicat/crescut


11:52 Nov 14, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: high net worth company
Ştie cineva corespondentul în română al acestei structuri? Mulţumesc.
alip76
Romania
Romanian translation:companie cu capital prorpriu ridicat/crescut
Explanation:
Activele nete (capitalul propriu) ale Companiei, care la momentul fondării SIGUR -ASIGUR la începutul anului 2003 au constituit 300 mii lei
www.sigur-asigur.md/ro/
Exista si companii unde capitalul propriu este negativ, asa cum este cazul Metrorex sau al Societatii de Administrare Active Feroviare
www.urbannews.ro/forum/index.php?showtopic=18264

Capitalul propriu a crescut pe seama profitului
www.diafin.ro/diafin/Diagnostic.doc

net worth-capital propriu/fondurii proprii/active nete
Selected response from:

Cristina Bolohan
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5firma de investitii pentru entitatile cu venit net ridicat/inalt
Nina Iordache
5firma de servicii financiare pentru persoanele fizice cu venituri nete ridicate
Nina Iordache
3 +2companie cu capital prorpriu ridicat/crescut
Cristina Bolohan
Summary of reference entries provided
HNWI
Nina Iordache
Net worth - patrimoniu net
Lucica Abil

Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
companie cu capital prorpriu ridicat/crescut


Explanation:
Activele nete (capitalul propriu) ale Companiei, care la momentul fondării SIGUR -ASIGUR la începutul anului 2003 au constituit 300 mii lei
www.sigur-asigur.md/ro/
Exista si companii unde capitalul propriu este negativ, asa cum este cazul Metrorex sau al Societatii de Administrare Active Feroviare
www.urbannews.ro/forum/index.php?showtopic=18264

Capitalul propriu a crescut pe seama profitului
www.diafin.ro/diafin/Diagnostic.doc

net worth-capital propriu/fondurii proprii/active nete

Cristina Bolohan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Suna bine. Multumesc frumos.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxairineiv
2 days18 hrs
  -> multumesc

agree  Lucica Abil
3 days21 hrs
  -> multumesc

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
firma de servicii financiare pentru persoanele fizice cu venituri nete ridicate


Explanation:
http://www.crwwgroup.net/ro/our_services.htm

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-11-14 12:29:23 GMT)
--------------------------------------------------

pe net am gasit tot timpul sintagma high net worth cu referire la clientii acestor firme, vezi, AIG, Citybank si alte institutii financiare (chiar offshore) care se ocupa de pretentiile sofisticate ale acestor persoane cu dare de mana.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-11-14 12:32:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dar un context mic acolo ar fi minunat, ca sa vedem ce anume nu va convinge...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-14 13:50:51 GMT)
--------------------------------------------------

De, este greu de stabilit, deoarece, desi am incercat nu am gasit sintagma cu acest inteles... Ati dat de un exemplu pe Google?

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Problema este că în sintagma mea nu încape explicit si eu aş zice că nici implicit ideea de persoană fizică. Contextul este: Informaţiile se adresează unor persoane care cad sub incidenţa unei legi, anume high net worth companies şi unincorporated associations. Sper că am dat toate explcaţiile necesare. Mulţumesc pentru implicare.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
firma de investitii pentru entitatile cu venit net ridicat/inalt


Explanation:
“high-net-wealth” investment firms

Acest concept este clarificat pe:
http://ejbo.jyu.fi/pdf/ejbo_vol12_no1_pages_29-34.pdf
unde apare si sintagma high net worth company

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-14 14:00:36 GMT)
--------------------------------------------------

este vorba despre o firma specializata de servicii financiare care se ocupa cu administrarea/investirea veniturilor nete ridicate ale unor entitati fizice sau, probabil si juridice.

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12




Reference comments


22 mins
Reference: HNWI

Reference information:
vezi Wikipedia pentru explicatie:

http://en.wikipedia.org/wiki/High_net_worth_individual
Voi reveni si pentru firme....

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2008-11-14 12:17:27 GMT)
--------------------------------------------------

si vezi si investopedia:

http://www.investopedia.com/terms/h/hnwi.asp

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-11-14 12:31:14 GMT)
--------------------------------------------------

Nu, tocmai asta am incercat sa explic: nu este vorba despre "marii investitori" sau firmele mari, ci despre clientii unei firme care le ofera servicii acestor HNWI (persoane fizice cu venituri nete ridicate)

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Note to reference poster
Asker: Asta am găsit şi eu. Acum încerc să văd dacă o eventuală formulă de genul companii cu o situaţie netă favorabilă/bună, etc., dar niciuna nu mă convinge. Vreo sugestie?


3 days23 hrs
Reference: Net worth - patrimoniu net

Reference information:
Net worth is total assets minus its total liabilities. Put another way, net worth represents the owners' interest in company assets, as opposed to liabilities, which represents creditors' interest. If a firm has little net worth, its assets are mostly financed by debt, and it will have trouble paying its bills in hard times. (A company can have negative net worth -- liabilities exceed assets -- although bankruptcy is probably near.). But a *high net worth company* with few liabilities may be squandering opportunities by refusing to take out loans. Net worth has limits as an indicator, however, because it uses historical accounting figures, some of which won't reflect current value. Moreover, net worth doesn't indicate how liquid the company's assets are, nor how immediate its liabilities. Net worth is also computed for people, the more fortunate of whom are "high net worth individuals." But note that a newly minted doctor with negative net worth of $50,000 from medical school loans has entirely different financial prospects than an unskilled laborer with the same negative net worth.
http://www.investorglossary.com/net-worth.htm

Companie cu capital propriu/patrimoniu net/active nete mare/mari

Lucica Abil
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24