KudoZ home » English to Romanian » Economics

Skill Pool Department

Romanian translation: departamentul de resurse umane/de personal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Skill Pool Department
Romanian translation:departamentul de resurse umane/de personal
Entered by: Claudia Coja

18:42 Feb 3, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: Skill Pool Department
Skill Pool Department - to provide database of employees within HSSE, incl. all organisations and countries
mara_cojocaru
Romania
departamentul de resurse umane/de personal
Explanation:
Cred ca la noi departamentul de resurse umane- fostul "personal" se ocupa cu asa ceva. Pornind chiar de la definitia oferita in context:
Evidenta si administrarea de personal
"Departamentul de resurse umane are nevoie de o buna evidenta a angajatiilor pentru a putea realiza o planificare corecta a resurselor umane, pentru a sti cand, cum si mai ales de cate persoane are nevoie atunci cand realizeaza recrutarile de personal, pentru a tine evidenta disponibilului de calificari, pentru a realiza un program realist de instruire si perfectionare a angajatilor, pentru a putea monitoriza eficient performanta angajatilor, in administrarea salariilor si realizarea grilelor de castig si bonificatii, in planificarea corecta a activitati (din punct de vedere al timpului alocat, dar si al cantitatii de sarcini), evaluarea costurilor cu forta de munca etc."
http://catalina.cochinescu.com/2010/01/evidenta-si-administr...
http://novit.ro/2010/03/04/departament-de-personal-sau-de-re...
Selected response from:

Claudia Coja
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2departamentul de resurse umane/de personal
Claudia Coja
3departament de competente
lagabbianella


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
skill pool department
departamentul de resurse umane/de personal


Explanation:
Cred ca la noi departamentul de resurse umane- fostul "personal" se ocupa cu asa ceva. Pornind chiar de la definitia oferita in context:
Evidenta si administrarea de personal
"Departamentul de resurse umane are nevoie de o buna evidenta a angajatiilor pentru a putea realiza o planificare corecta a resurselor umane, pentru a sti cand, cum si mai ales de cate persoane are nevoie atunci cand realizeaza recrutarile de personal, pentru a tine evidenta disponibilului de calificari, pentru a realiza un program realist de instruire si perfectionare a angajatilor, pentru a putea monitoriza eficient performanta angajatilor, in administrarea salariilor si realizarea grilelor de castig si bonificatii, in planificarea corecta a activitati (din punct de vedere al timpului alocat, dar si al cantitatii de sarcini), evaluarea costurilor cu forta de munca etc."
http://catalina.cochinescu.com/2010/01/evidenta-si-administr...
http://novit.ro/2010/03/04/departament-de-personal-sau-de-re...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lagabbianella
5 mins

agree  Cosmin Băduleţeanu
1 day23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skill pool department
departament de competente


Explanation:
Alta varianta.....

lagabbianella
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian