KudoZ home » English to Romanian » Economics

called-up capital

Romanian translation: capital emis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:called-up capital
Romanian translation:capital emis
Entered by: elenus

07:27 Apr 1, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
English term or phrase: called-up capital
Din pacate, nu am context(e un bilant consolidat al unei companii, redactat sub forma unei liste).
Cristina_P
capital emis
Explanation:
As fi... subscris pentru varianta "capital subscris", insa am vazut in mai multe rapoarte financiare si "subscribed capital" si "called-up capital", fiecare cu cifre diferite. Am gasit un glosar in care termenul "called-up capital" este tradus cu "ordinary shares, capital stock or common stock issued". Vezi link-ul de mai jos:

http://www.corporatewindow.com/annuals/bp99/page74.html


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 34 mins (2004-04-01 11:02:37 GMT)
--------------------------------------------------

capital emis si varsat ar fi, de fapt, traducerea cea mai apropiata.
Selected response from:

elenus
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2capital emis
elenus
4capital varsat
Elvira Daraban
3 +1capital subscrisxxxvaradinum tr


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
capital subscris


Explanation:
_

xxxvaradinum tr

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCSsys: corect
1 hr

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capital varsat


Explanation:
e trecut prin franceza (capital appele), iar in romana definitia (capital al carui varsamant este obligatoriu) corespunde capitalului varsat in romana.


    Reference: http://www.proz.com/?eid_s=13914&float=y&glossary=1433&sp=mt
Elvira Daraban
Native speaker of: Romanian

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
capital emis


Explanation:
As fi... subscris pentru varianta "capital subscris", insa am vazut in mai multe rapoarte financiare si "subscribed capital" si "called-up capital", fiecare cu cifre diferite. Am gasit un glosar in care termenul "called-up capital" este tradus cu "ordinary shares, capital stock or common stock issued". Vezi link-ul de mai jos:

http://www.corporatewindow.com/annuals/bp99/page74.html


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 34 mins (2004-04-01 11:02:37 GMT)
--------------------------------------------------

capital emis si varsat ar fi, de fapt, traducerea cea mai apropiata.

elenus
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: da, vezi link :http://www.asset-analysis.com/glossary/glo_007.html
8 hrs
  -> multumesc

agree  DocT
6 days