KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

detention

Romanian translation: consemnat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in detention
Romanian translation:consemnat
Entered by: Cristian Brinza

11:46 Nov 23, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: detention
Elevii "cuminţi" trebuie să rămână după ore "in detention".
Nu reuşesc să găsesc ceva pre limba noastră.
Cristian Brinza
Romania
consemnaţi
Explanation:
Dacă nu au fost cuminţi, sunt ”consemnaţi” să rămână la şcoală după ore
Selected response from:

Andrei Albu
Romania
Grading comment
Mulţumesc tuturor pentru amabilitate ! Mulţumesc, Andrei, pentru variantă !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +13consemnaţi
Andrei Albu
4 +1detentie
Oana Apetrei
4retinuti
divas
3detentie in clasa
palatine


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +13
in detention
consemnaţi


Explanation:
Dacă nu au fost cuminţi, sunt ”consemnaţi” să rămână la şcoală după ore

Andrei Albu
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Mulţumesc tuturor pentru amabilitate ! Mulţumesc, Andrei, pentru variantă !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
23 mins
  -> Mulţumesc

agree  Florin Ular: corect!
25 mins
  -> Mulţumesc

agree  Lucian Ursu: As inclina si eu spre asta.
27 mins
  -> Mulţumesc

agree  Ivona Tillett
28 mins
  -> Mulţumesc

agree  Elvira Tatucu
36 mins
  -> Mulţumesc

agree  Robert Tanase
45 mins
  -> Mulţumesc

agree  Alexandru Molla
47 mins
  -> Mulţumesc

agree  Iosif JUHASZ
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Elena Iercoşan: exact!
2 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Lucica Abil
4 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Dan Marasescu: La noi nu prea există pedeapsa asta, dar cred că putem împrumuta cu succes termenul militar propus de tine.
6 hrs
  -> Mulţumesc. Nu e neapărat militar, vezi numeroasele contexte în care se foloseşte ”consemnat la domiciliu” etc.

agree  xxxsoletin
22 hrs
  -> Mulţumesc

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
detentie


Explanation:
termenul este des tradus prin "detentie" insa la fel de bine ar fi si "pedepsit"

Oana Apetrei
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Cirdei: La "pedepsit" mă gândeam şi eu.
10 mins

neutral  Andrei Albu: Detenţie nu prea merge la şcoală, iar pedepsit e prea general, sunt prea multe feluri de pedepse :-)
24 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
detentie in clasa


Explanation:
cred ca asa i-as spune

palatine
Romania
Meets criteria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
retinuti


Explanation:
o posibilitate

divas
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian