KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

reach-out activities

Romanian translation: programe îndreptate spre comunitate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reach-out activities
Romanian translation: programe îndreptate spre comunitate
Entered by: Mihaela Marandis

19:23 Oct 22, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: reach-out activities
..... - embedding knowledge transfer, **reach-out** and other third-stream and business-university collaboration activities.
Mihaela Marandis
Romania
programe de cooptare a comunitatilor,SAU de integrare a activitatilor universitare in interesele si
Explanation:
telurile comunitatii


in sociologie sunt programe de despistare a problemelor:
Domaine(s) : - public administration
- sociology


anglais
français

outreach
dépistage n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
reaching out
reaching-out
reach out

quasi-synonyme(s)
case finding

Merriam -Webster
: the extending of services or assistance beyond current or usual limits <an outreach program>; also : the extent of such services or assistance
aici in cazul tau - plecand de la premisa ca e din aceeasi sursa cu intrebarile anterioare:
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4programe de cooptare a comunitatilor,SAU de integrare a activitatilor universitare in interesele siAnca Nitu
4 +1programe extrascolare
adami
4activitate de desfasurare a practicii de specialitate/practica de specialitate
Nina Iordache


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
programe extrascolare


Explanation:
calatorii de studiu etc.
v. http://www.chp.cz/reachout.htm

adami
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Anca Nitu: cf cu linkul furnizat calatoriile de studiu sunt mijlocul nu scopul
16 mins

agree  Could-you
52 mins
  -> thanks!

neutral  Nina Iordache: dar ce sunt atunci programele extrascolare?
1 day37 mins
  -> calatorii de studiu, proiecte studentesti cu societatea civila etc.

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
programe de cooptare a comunitatilor,SAU de integrare a activitatilor universitare in interesele si


Explanation:
telurile comunitatii


in sociologie sunt programe de despistare a problemelor:
Domaine(s) : - public administration
- sociology


anglais
français

outreach
dépistage n. m.



Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
reaching out
reaching-out
reach out

quasi-synonyme(s)
case finding

Merriam -Webster
: the extending of services or assistance beyond current or usual limits <an outreach program>; also : the extent of such services or assistance
aici in cazul tau - plecand de la premisa ca e din aceeasi sursa cu intrebarile anterioare:

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca
0 min
  -> thanks:)

agree  Irina Adams
10 mins

agree  Cristiana Coblis: programe îndreptate spre comunitate
1 hr

agree  MMFORREST
11 hrs

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
activitate de desfasurare a practicii de specialitate/practica de specialitate


Explanation:
Iata definita aceasta activitate: ... Practica va fi efectuată la firme sau companii de IT, unităţi publice sau economice care
au compartimente de IT, centre sau oficii de calcul, licee şi şcoli.

In unele cazuri aceste activitati pot fi si de angajare efectiva la o firma si continuarea in paralel a studiilor sai:

Pot fi activitati non profit de imersiune sau de voluntariat intr-un anume domeniu pentru a capata experienta, etc.


    Reference: http://www.chp.cz/reachout.htm
    Reference: http://www.math.uvt.ro/download/practica/0607/Practica2007-R...
Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28