KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

project kit

Romanian translation: set de instructiuni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:project kit
Romanian translation:set de instructiuni
Entered by: Nina Iordache

10:04 Feb 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: project kit
Context:
"Run our project using the (project) kit and you could win a prize!"
Idee am eu ce e ăla un "project kit", însă nu găsesc o formulare satisfăcătoare.
Mulţumesc mult.
Cristian Brinza
Romania
set de instructiuni
Explanation:
Presupun in lipsa unui context mai larg ca ar putea fi vorba despre un fel de do-it-yourself kit de pe net. Cam asa .

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-02-25 12:14:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos, Cristian!
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4set de instructiuni
Nina Iordache
4 +2pachetul de lansare a proiectului
Florin Ular
4ansamblu de elemente oferite ca set pentru realizarea unui proiectAnca Nitu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pachetul de lansare a proiectului


Explanation:
O sugestie...

Florin Ular
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marinela Sandoval
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Mulţumesc!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ansamblu de elemente oferite ca set pentru realizarea unui proiect


Explanation:
Power House: Nifty Sustainable Living Project Kit for Kids
http://images.google.ca/imgres?imgurl=http://gadgets.boingbo...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
set de instructiuni


Explanation:
Presupun in lipsa unui context mai larg ca ar putea fi vorba despre un fel de do-it-yourself kit de pe net. Cam asa .

--------------------------------------------------
Note added at 5 days (2008-02-25 12:14:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc frumos, Cristian!

Nina Iordache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Matei
20 mins
  -> Multumesc frumos!

agree  Andrei Ersek
3 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  wordbridge
1 day8 hrs
  -> Multumesc frumos!

agree  Elvira Tatucu: Da şi e "la obiect"!
2 days1 hr
  -> Multumesc frumos pentru apreciere!