KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

school detention

Romanian translation: reţinerea elevului după cursuri/ detentie scolara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:school detention
Romanian translation:reţinerea elevului după cursuri/ detentie scolara
Entered by: Diana Nacu

01:34 Nov 25, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy / school and education
English term or phrase: school detention
school detention

la orice nivel
Diana Nacu
Ireland
deţinerea/reţinerea/detenţiunea elevului după cursuri
Explanation:
vezi ref. de mai jos


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-11-25 02:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt referinta trebuie sa te duca la un dictionar E >R unde apare pe lista cuvantul "detention"; din pacate, ref. data inainte nu se deschide exact la dictionarul respectiv.


http://mirceaeliade.wikispaces.com/Dictionar englez-român
Selected response from:

bobe
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9deţinerea/reţinerea/detenţiunea elevului după cursuribobe
4detenţie şcolară/minori/elevi în detenţie
Ioana Huiban


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
deţinerea/reţinerea/detenţiunea elevului după cursuri


Explanation:
vezi ref. de mai jos


--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-11-25 02:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt referinta trebuie sa te duca la un dictionar E >R unde apare pe lista cuvantul "detention"; din pacate, ref. data inainte nu se deschide exact la dictionarul respectiv.


http://mirceaeliade.wikispaces.com/Dictionar englez-român


    Reference: http://mirceaeliade.wikispaces.com
bobe
United States
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adami: Pedeapsa cu...
3 hrs
  -> multumesc!

agree  Luiza Cosma
5 hrs
  -> multumesc.

agree  Oana Popovici: Link pt "detention":http://www.scribd.com/doc/4989778/English-Romanian-Dictionar...
6 hrs
  -> multumesc.

agree  Lina Samoila
7 hrs
  -> multumesc.

agree  RODICA CIOBANU: retinerea dupa cursuri
7 hrs
  -> multumesc.

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs
  -> multumesc.

agree  Ilinca Florea
9 hrs
  -> multumesc.

agree  Emina Popovici
10 hrs
  -> multumesc.

agree  wordbridge
1 day16 hrs
  -> multumesc, Victor.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
detenţie şcolară/minori/elevi în detenţie


Explanation:
sugestie


    Reference: http://stiri.rol.ro/content/view/154076/4/
Ioana Huiban
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian