KudoZ home » English to Romanian » Education / Pedagogy

LC

Romanian translation: Lesley College


13:15 Feb 26, 2012
English to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: LC
Pe un certificat de inmatriculare (universitate)

Academic Program

LC Global Studies: Politics, Cu


Ce este prescurtat prin LC si Cu? Multumesc anticipat!
Blanka Nagy
Germany
Romanian translation:Lesley College
Explanation:
Vad ca exista o pagina dedicata la College si abrevierea de la web address este chiar LC.
Global Studies cred ca este un curs, exista cu acest nume si in Italia.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2012-02-26 16:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

Global Studies: Politics, Culture and Society 30 credits
Vad ca apare aici http://www.lesley.edu/lc/globalstudiespos.html aceasta descriere a cursului. Nu cumva ai numai o abreviere? Adica Cu este Culture taiat....
Selected response from:

lagabbianella
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4centru de studiu/studiiRodica Ionas
3Lesley College
lagabbianella


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lc
centru de studiu/studii


Explanation:
Din cate imi aduc aminte, LC inseamna Learning centre

Rodica Ionas
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lc
Lesley College


Explanation:
Vad ca exista o pagina dedicata la College si abrevierea de la web address este chiar LC.
Global Studies cred ca este un curs, exista cu acest nume si in Italia.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2012-02-26 16:46:06 GMT)
--------------------------------------------------

Global Studies: Politics, Culture and Society 30 credits
Vad ca apare aici http://www.lesley.edu/lc/globalstudiespos.html aceasta descriere a cursului. Nu cumva ai numai o abreviere? Adica Cu este Culture taiat....


    Reference: http://www.lesley.edu/lc/admissions.html
lagabbianella
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4