KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

electronic onboard unit

Romanian translation: dispozitiv electronic încorporat

08:22 Nov 22, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: electronic onboard unit
Pass without stopping
There are 18 control points located at Stockholm city entrances and exits. Vehicles are registered automatically by cameras that photograph the number plates. Those vehicles equipped with an ***electronic onboard unit*** for direct debit payment are also identified through this means. The traffic flow is not affected as drivers are not required to stop or slow down when driving past a control point. Vehicles are registered when driving both into and out of the inner city zone.
xxxMihai Badea
Luxembourg
Romanian translation:dispozitiv electronic încorporat
Explanation:
o posibilitate. drăcia asta ar funcţiona precum o cartelă de pontaj. de cîte ori treci, cotizezi la buget.
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5dispozitiv electronic încorporat
Cristian Brinza
4 +1dispozitiv electronic de taxare automata (OBU)
Ovidiu Matiu


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
dispozitiv electronic încorporat


Explanation:
o posibilitate. drăcia asta ar funcţiona precum o cartelă de pontaj. de cîte ori treci, cotizezi la buget.

Cristian Brinza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Wright: sau 'de bord'. Am mai intalnit si 'on-board' folosit ca atare: 'dispozitiv electronic on-board'. Depinde cum prefera Mihai sa-i zica, tot aia e :)
3 mins
  -> plecăciune, Diana !

agree  lucca
15 mins

agree  Raluca Mot: sunt dispozitivele folosite la intrarea pe autostrazi (de exemplu)
31 mins

agree  ZAMOLXIS: E bine si asa dar mai potrivit ar fi "dispozitiv electronic de bord". Pentru incorporat se foloseste termenul embedded.
42 mins
  -> Mulţumesc. Unde-s doi, puterea creşte...

neutral  Florin Ular: Poate fi şi încorporat; unii au la calculator placă video on-board (încorporată în placa de bază) :)
10 hrs

agree  Could-you
13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv electronic de taxare automata (OBU)


Explanation:
Este vorba despre îmbunãtãtirea sistemului automat de taxare, care se face prin intermediul unitãtilor montate la bordul camioanelor– OBU


    Reference: http://www.cargomagazin.com/index.php?module=subjects&func=v...
Ovidiu Matiu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Ular: Da, acesta este sensul corect http://www.efkon.com/index.pl/en_obus_and_other_means_of_pay...
8 hrs