electricity distribution systems

Romanian translation: sisteme/reţea de distribuţie a energiei electrice

English term or phrase:electricity distribution systems
Romanian translation:sisteme/reţea de distribuţie a energiei electrice
Entered by: Florin Ular

06:13 Nov 30, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: electricity distribution systems
Am un proofreading iar traducătorul zice, pentru acest termen: „centralele electrice”.
Tare cred că nu e chiar aşa - mai degrabă „reţeaua de distribuţie a electricităţii”.
Voi ce părere aveţi?

Context:
"The steady increase in the size and power of **electricity distribution systems** not only makes more power available to the consumer in normal operation, it also raises the short-circuit level."
Florin Ular
Romania
sisteme/reţea de distribuţie a energiei electrice
Explanation:
Nu e în nici un caz centrala electrică
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Mulţumesc pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8sisteme/reţea de distribuţie a energiei electrice
Bogdan Burghelea
5 +3sisteme de distribuţie a energiei electrice
Elvira Tatucu


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
sisteme/reţea de distribuţie a energiei electrice


Explanation:
Nu e în nici un caz centrala electrică

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 31
Grading comment
Mulţumesc pentru ajutor!
Notes to answerer
Asker: Aşa mă gândeam şi eu :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: De acord!!! Eu am cam pierdut vremea cu explicaţii... jos pălăria pentru rapiditate!
9 mins
  -> Mulţumesc!

agree  divas
13 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ioana Costache
16 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Elvira Stoianov
20 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristian Brinza: definitely! şi eu am lucrat vreo 5 ani prin domeniu, aşa că 110%!
21 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Ioana Bostan
36 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Camelia Frunză
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Could-you
6 hrs
  -> Mulţumesc!

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
sisteme de distribuţie a energiei electrice


Explanation:
Da, sigur! Centrala electrica - Power Plant - fie că este termo Coal /Thermo Power Plant, hidrocentrală -Hydro Power Plant sau Nuclear Power Plant - este facilitatea de producere energie, iar sistemele de distribuţie sunt formate din reţelele de linii electrice, aparatură de comutare, relee, staţii electrice, etc.
Mai mult, ANRE - autoritatea care reglementează energia electrică în RO are licenţe separate pentru distribuţie în sine şi pentru producere de energie - alt tip de licenţă, fiind vorba de două activităţi diferite!

Elvira Tatucu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: frumos explicat
13 mins
  -> Mulţumesc Elvira! Esti "tizul" meu!

agree  Camelia Frunză
1 hr
  -> Mulţumesc Camelia!

agree  Adde
325 days
  -> Multumesc Deea!