KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

box build

Romanian translation: modulare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:box build
Romanian translation:modulare
Entered by: Carmen Balan

10:22 Dec 1, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / electronics
English term or phrase: box build
Manufacturing of printed circuit board assembly and Box Build products
Carmen Balan
modulare
Explanation:
... my 2c ...
Nu sunt packaged, panels, boards, etc. Sunt module, cu carcasa sau nu, care se integreaza in alte produse:
our services include: DFM/DFT review for Product Design, Quick Turn Prototyping, Materials management for Consignment and Turnkey, PCB Assembly, Functional & Reliability Test, Box-Build, System Integration, Order Fulfillment, BGA rework/reballing & quick engineering changes services:
http://www.sparqtron.com/core-services

box build in sensul de "pentru cutie" si nu in sensul de "boxed built" , adica packaged, care ar duce traducerea pe directia "in cutie".

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2010-12-01 21:32:21 GMT)
--------------------------------------------------

Box Build electronic assembly pe Google images:
http://www.google.ca/images?hl=en&q=box build electronic ass...

O larga gama de tipuri, in cutii sau nu, pe placi electronice sau nu, dar cu posibilitatea de integrare ulterioara ... din ce-am vazut eu, in graba ...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
multumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1modulare
mihaela.
4aparat bloctradetrek
3produse încastrate
Cosmin Băduleţeanu


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produse încastrate


Explanation:
Cam acesta cred că e sensul.


    Reference: http://dexonline.ro/definitie/incastrat
    Reference: http://www.ctscorp.com/ems/integration.htm
Cosmin Băduleţeanu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
modulare


Explanation:
... my 2c ...
Nu sunt packaged, panels, boards, etc. Sunt module, cu carcasa sau nu, care se integreaza in alte produse:
our services include: DFM/DFT review for Product Design, Quick Turn Prototyping, Materials management for Consignment and Turnkey, PCB Assembly, Functional & Reliability Test, Box-Build, System Integration, Order Fulfillment, BGA rework/reballing & quick engineering changes services:
http://www.sparqtron.com/core-services

box build in sensul de "pentru cutie" si nu in sensul de "boxed built" , adica packaged, care ar duce traducerea pe directia "in cutie".

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2010-12-01 21:32:21 GMT)
--------------------------------------------------

Box Build electronic assembly pe Google images:
http://www.google.ca/images?hl=en&q=box build electronic ass...

O larga gama de tipuri, in cutii sau nu, pe placi electronice sau nu, dar cu posibilitatea de integrare ulterioara ... din ce-am vazut eu, in graba ...

mihaela.
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
multumesc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  William Padina: daca ne uitam pe imaginile afisate de G la acest termen nu este chiar asa
2 hrs
  -> In ce sens? Eu am postat traducerea asa cum m-am priceput (4 puncte) fiindca stiu termenul si tipul de modul din practica, numai ca nu in limba romana. Pana -n momentul asta nu m-am uitat dupa imagini pe G. dar am urmat sugestia si ... am postat o nota

agree  George Colibaba
1 day 5 hrs
  -> thanks!

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
box build product
aparat bloc


Explanation:
box build products = aparate bloc, aparate tip modul/modulare/tip bloc.

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian