KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

convenience lamp

Romanian translation: lampa de examinare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convenience lamp
Romanian translation:lampa de examinare
Entered by: Ioana Abrahan

12:40 Oct 5, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: convenience lamp
a component of a medical device.
There is no description for this lamp.
Ioana Abrahan
Romania
lampa de examinare
Explanation:
Ar putea fi si lampa de examinare cu lupa, in functie de utilizarea acesteia. Este doar un exemplu, iar pe piata exista foarte multe modele, cu sau fara led-uri
Selected response from:

francisionatan
United Kingdom
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lampa de examinare
francisionatan
3lampă cu led(uri)
Stefan Samu


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lampă cu led(uri)


Explanation:
Eu aş merge pe varianta asta în cazul în care contextul este incert.

Stefan Samu
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 303

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lampa de examinare


Explanation:
Ar putea fi si lampa de examinare cu lupa, in functie de utilizarea acesteia. Este doar un exemplu, iar pe piata exista foarte multe modele, cu sau fara led-uri

Example sentence(s):
  • Lampa a fost conceputa pentru a fi utilizata ca o sursa de lumina principala sau auxiliara in salile de operatie si camere de mici interventii...

    Reference: http://www.medishop.ro/lampi-examinare
francisionatan
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Öhrman
17 hrs
  -> multumesc