KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

capacitor

Romanian translation: condensator

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capacitor
Romanian translation:condensator
Entered by: Radu DANAILA

14:03 Feb 27, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / warning sign
English term or phrase: capacitor
Capacitor connected within this disconnect or downstream upon shutdown wait 5 minutes to allow capacitors to discharge.

Indicator de avertizare, se poate consulta aici: https://www.compliancesigns.com/NHE-29958.shtml

Nu reuşesc să descâlcesc prima parte, până la "wait 5 minutes" chiar dacă am adresat întrebarea pentru un singur termen, conform regulilor. Fraza este dintr-un manual de instalare a unui aparat de aer condiţionat. Help, please!
Irene S.
condensator
Explanation:
In baza notei din zona de discutii.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs (2018-02-28 19:52:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu
Selected response from:

Radu DANAILA
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2condensator
Radu DANAILA
4Condensator
Dragoș Dinescu


Discussion entries: 3





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
condensator


Explanation:
In baza notei din zona de discutii.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 5 hrs (2018-02-28 19:52:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu

Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 53
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> multumesc

agree  Manuela Cojocariu
21 hrs
  -> multumesc

2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Condensator


Explanation:
Aș traduce „chestia” de mai sus cam așa: Există un condensator în acest circuit sau în aval. La scoaterea de sub tensiune, așteptați 5 minute pentru a permite condensatoarelor să se descarce (total).

Dragoș Dinescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian