KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

mercury tilt switch

Romanian translation: intrerupator de inclinare cu mercur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mercury tilt switch
Romanian translation:intrerupator de inclinare cu mercur
Entered by: Florin Hulubei

20:19 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / navigatie
English term or phrase: mercury tilt switch
motor barcă
Florin Hulubei
intrerupator de inclinare cu mercur
Explanation:
sau pentru inclinare...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-03 20:48:51 GMT)
--------------------------------------------------

×ntrerupÇtoare ­i Comutatoare Electrice/ KOMPASS BAZĂ DE DATE ...
... Switches, AC. ×ntrerupÇtoare, cu mercur. ×ntrerupÇtoare, cu hexafluorurÇ
de sulf. ... Contactoare, cu mercur. Contactoare electrice turnante. ...
products.kompass.com/.../%D7ntrerup%C7toare%20%ADi%20comutatoare%20electrice/ index.php - 72k
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1intrerupator basculant cu mercurCristian Nicolaescu
3intrerupator de inclinare cu mercur
Irene S.


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
intrerupator de inclinare cu mercur


Explanation:
sau pentru inclinare...

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2004-03-03 20:48:51 GMT)
--------------------------------------------------

×ntrerupÇtoare ­i Comutatoare Electrice/ KOMPASS BAZĂ DE DATE ...
... Switches, AC. ×ntrerupÇtoare, cu mercur. ×ntrerupÇtoare, cu hexafluorurÇ
de sulf. ... Contactoare, cu mercur. Contactoare electrice turnante. ...
products.kompass.com/.../%D7ntrerup%C7toare%20%ADi%20comutatoare%20electrice/ index.php - 72k

Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 200

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
intrerupator basculant cu mercur


Explanation:
.

Cristian Nicolaescu
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS
4 hrs