KudoZ home » English to Romanian » Electronics / Elect Eng

ignition coil

Romanian translation: bobina de aprindere


20:23 Mar 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / navigatie
English term or phrase: ignition coil
motor barcă
Florin Hulubei
Romanian translation:bobina de aprindere
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-03 20:49:27 GMT)
--------------------------------------------------

www.aro-scorpion.ro/arovechi/B_aro10.htm
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2bobina de aprindere
Dan Marasescu
4bobina de inductie
Irene S.


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bobina de inductie


Explanation:
I

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2004-03-03 20:26:01 GMT)
--------------------------------------------------

Aprindere Electronica Versiunea v.1
... un mic impuls (cu LATIME CONSTANTA, indiferent de turatie..) Tiristorului Q8 care
va forta descarcarea energiei acumulate in C4 pe Bobina de Inductie (timp de ...
perso.wanadoo.fr/leso/auto/aev1.htm - 9k - in Cache - Pagini similare

aprindere Electronica Tehnium 9/75
... De aceea este necesara o bobina de inductie cu un raport de transformare mai
ridicat (400:1). Varianta nr. 2: Aprinderea prin descarcare capacitiva. ...
perso.wanadoo.fr/leso/auto/ae_9th75/ae9th75.htm - 15k - in Cache - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la perso.wanadoo.fr ]

www.electronica.ro - Deparazitarea autoturismului
... 2. Bobina de inductie, Capacitor 2.2uF/500 Vcc tip PMZ 5418, Intre borna de joasa
tensiune a bobinei de inductie, conectata la acumulator prin comutatorul ...
www.electronica.ro/parazitiauto.shtml - 18k - in Cache - Pagini similare



Irene S.
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 200

0 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
bobina de aprindere


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-03-03 20:49:27 GMT)
--------------------------------------------------

www.aro-scorpion.ro/arovechi/B_aro10.htm

Dan Marasescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados
10 hrs

agree  ZAMOLXIS
11 hrs