KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

Pilot Telemanagement Period

Romanian translation: perioada pilot a telemanagementului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pilot Telemanagement Period
Romanian translation:perioada pilot a telemanagementului
Entered by: Mihaela Marandis

07:45 Oct 26, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / energy
English term or phrase: Pilot Telemanagement Period
Phrase
ana_maria
perioada pilot a telemanagementului
Explanation:
perioada pilot - o perioada de experimentare a produsului respectiv
iar
Telemanagementul este un sistem de gestiune informatizata, destinat iluminatului rutier, urban stradal si urban ambiental.
Selected response from:

Mihaela Marandis
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2perioada/etapa experimentala de exploatare a sistemului de telemanagement
Emina Popovici
3 +3perioada pilot a telemanagementului
Mihaela Marandis


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pilot telemanagement period
perioada pilot a telemanagementului


Explanation:
perioada pilot - o perioada de experimentare a produsului respectiv
iar
Telemanagementul este un sistem de gestiune informatizata, destinat iluminatului rutier, urban stradal si urban ambiental.


    Reference: http://www.ipec.ro/philipselba.htm
Mihaela Marandis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc !

Asker: am ales a doua varianta, desi a doua mi s-a parut, ulterior, mai indicata. Multumesc !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu
1 min
  -> Mulţumesc!

agree  Bianca Fogarasi: de acord cu observaţiile lui Lucian de la răspunsul Eminei :))
11 mins
  -> Mulţumesc!

agree  lucca: E mai simplu şi, mai mult ca sigur, specialiştii implicaţi vor înţelege.
4 hrs
  -> multumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pilot telemanagement period
perioada/etapa experimentala de exploatare a sistemului de telemanagement


Explanation:
O alta varianta...

Emina Popovici
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: si eu m-am gandit ca ar fi legat de etapa de exploatare; dar in cazul asta cum traduc: "Pilot TeleManagement Programme ( 4 Substations)" ?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: Programul Pilot de TeleManagement (4 substaţii). Nu totul de la început, ci doar 4 substaţii. Perioada / faza pilot a sistemului de TM.
2 hrs
  -> Multumesc!

agree  Could-you: de acord si cu Lucian
9 hrs
  -> Multumesc!