KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

ramp down

Romanian translation: in ritm de scadere/descrestere/reducere controlata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ramp down
Romanian translation:in ritm de scadere/descrestere/reducere controlata
Entered by: Britudia

12:16 Nov 29, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: ramp down
'Pump Stop' button stops the system running into a controlled ramp down
Vertrad
Romania
in ritm de scadere/descrestere/reducere controlata
Explanation:
depinde de sistem, intr-adevar
Selected response from:

Britudia
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3decelerare / diminuare
George Blum
3in ritm de scadere/descrestere/reducere controlata
Britudia
3platforma de incarcare
alexandrub


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
platforma de incarcare


Explanation:
cred ca la asta se refera fraza

alexandrub
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
decelerare / diminuare


Explanation:
"to ramp" este sinonim cu "to climb" (OED), deci "to ramp down" este sinonim cu "to climb down". În contextul dat, sistemul funcţionează în regim de ("coborâre") decelerare controlată

Example sentence(s):
  • 6. RAMP DOWN TIME Modifică viteza de diminuare a alimentării cu energie şi a stimulării.
  • http://www.crion.ro/electroway_Pr23
George Blum
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  adami: Sau alte sinonime, dar nu prea stim despre ce fel de sistem este vorba.
1 hr
  -> Mulţumesc :-)

agree  Tradeuro Language Services
6 hrs
  -> Mulţumesc

agree  intense
2 days1 hr
  -> Mulţumesc :-)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
in ritm de scadere/descrestere/reducere controlata


Explanation:
depinde de sistem, intr-adevar

Britudia
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4