KudoZ home » English to Romanian » Energy / Power Generation

110 kV cabling and switchgear up to the 110 kV busbar

Romanian translation: cablaj şi instalaţie de distribuţie de 110 kV până la bara colectoare de 110 kV


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:110 kV cabling and switchgear up to the 110 kV busbar
Romanian translation:cablaj şi instalaţie de distribuţie de 110 kV până la bara colectoare de 110 kV
Entered by: Maria Diaconu

22:43 Dec 3, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: 110 kV cabling and switchgear up to the 110 kV busbar
As dori, va rog, traducerea intregii sintagme, pentru ca eu nu reusesc sa leg ideile intre ele:
cablaj si instalatie electrica de 110 kV pana la bara colectoare de 110 kV ?!
Cum trebuie sa fie formulata in romaneste ca sa aiba sens?
Pentru switchgear am gasit mai multe variante de traducere, nu stiu exact care s-ar potrivi in context.
Este vorba despre o centrala termoelectrica.
Multumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
cablaj si instalatie de distributie de 110kV pana la bara colectoare de 110kV
Explanation:
.
Selected response from:

Paula Dana Szabados
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1cablaj si instalatie de distributie de 110kV pana la bara colectoare de 110kV
Paula Dana Szabados
4cablurile si aparatajul de 110kv pana la bara de 110kvdan chirita
4 -1instalatie de distributie si intrerupator de 110 kV pina la bara de 110 kVcadriana
3cablarea si comutarea de 110kv pina la cupla de 110kv
Mihaela Sinca


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
110 kv cabling and switchgear up to the 110 kv busbar
cablarea si comutarea de 110kv pina la cupla de 110kv


Explanation:
cablarea si comutarea de 110kv pina la cupla de 110kv


    Reference: http://www.electrica.ro/content.asp?id=489
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sil___: switchgear = echipament de comutatie (intreruptoare, contactoare, separatoare,etc.)
5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
110 kv cabling and switchgear up to the 110 kv busbar
cablaj si instalatie de distributie de 110kV pana la bara colectoare de 110kV


Explanation:
.

Paula Dana Szabados
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita: corect
152 days

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
110 kv cabling and switchgear up to the 110 kv busbar
instalatie de distributie si intrerupator de 110 kV pina la bara de 110 kV


Explanation:
instalatie de distributie si intrerupator de 110 kV pina la bara de 110 kV

cadriana
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sil___: Nu exista "întrerupator". Întreruptorul este termenul corect. Din pacate România a adoptat terminologia si clasificarea sovietica,fiind greu de tradus corect.Occidentalii denumesc echipamente de comutatie aparate care nu corespund "normelor" romanesti
6 hrs

152 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
110 kv cabling and switchgear up to the 110 kv busbar
cablurile si aparatajul de 110kv pana la bara de 110kv


Explanation:
cablurile si aparatajul de 110kv pana la bara de 110kv (aparataj- intrerupator, separator...)

dan chirita
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3