KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

rail bracket

Romanian translation: consolă pentru mână curentă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rail bracket
Romanian translation:consolă pentru mână curentă
Entered by: Sinziana Paltineanu

08:02 Jul 26, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: rail bracket
"Intermediate beam for rail brackets" (construction field)
xxxeVerbum
consola
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 36 mins (2005-07-26 16:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

consola pentru mana curenta - dupa cum zice unchiu`, inginer constructor.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 42 mins (2005-07-26 16:45:52 GMT)
--------------------------------------------------

Scara care te coboară în \"gheena\" perdiţiei are drept mînă curentă o bucată de bară neagră, încastrată în zid şi rămasă la capătul celălalt în consolă.
http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2208
Selected response from:

Sinziana Paltineanu
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1consolaSinziana Paltineanu
4 +1suport de balustrada
elenus


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
suport de balustrada


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-07-26 08:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.homehardwaredepot.com/categories.php?category=32

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-07-26 08:24:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.atouchofbrass.com/p-8109-brass-wall-hand-rail-bra...

elenus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita
2 hrs
  -> Multumesc!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
consola


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 36 mins (2005-07-26 16:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

consola pentru mana curenta - dupa cum zice unchiu`, inginer constructor.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 42 mins (2005-07-26 16:45:52 GMT)
--------------------------------------------------

Scara care te coboară în \"gheena\" perdiţiei are drept mînă curentă o bucată de bară neagră, încastrată în zid şi rămasă la capătul celălalt în consolă.
http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=2208


Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Brooks
2 hrs
  -> thanks