KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

follower

Romanian translation: element condus


17:49 Feb 8, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Instructions manual
English term or phrase: follower
Instructions for displacement pump:

"Remove air line from air motor and air lines to the follower blow-off valve."
micawber_7
Romanian translation:element condus
Explanation:
Înclin să cred că următoarea definiţie este ceea ce cauţi:

Follower -
5. A machine element moved by another machine element. http://www.thefreedictionary.com/follower

Definiţia în română e din dicţionarul tehnic, nu am găsit alta mai bună :)
Selected response from:

Florin Ular
Romania
Grading comment
Perfect.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4angrenat
Antonia Toth
3 +1element condus
Florin Ular
3lector/cititor de date
Nona Stanciu Dell'Acqua


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lector/cititor de date


Explanation:
follower se traduce cu
-dispozitiv de urmărire
dar si cu
-lector/cititor de date
in cazul specific, fiind vorba de o supapă de siguranţă/robinet, cred ca este mai adecvat solutia propusa.
Dictionar Tehnic Eng-Rom, Ed. Tehnica

Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
element condus


Explanation:
Înclin să cred că următoarea definiţie este ceea ce cauţi:

Follower -
5. A machine element moved by another machine element. http://www.thefreedictionary.com/follower

Definiţia în română e din dicţionarul tehnic, nu am găsit alta mai bună :)

Florin Ular
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 68
Grading comment
Perfect.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: De acord cu "element condus". Este oricum un reper mecanic actionat pneumatic (cu presiunea de lucru controlata de o supapa) care descrie o miscare prestabilita..In functie de context,traducerea ar putea fi mai exacta.
10 hrs
  -> Mulţumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
angrenat


Explanation:
ANGRENÁ, angrenez, vb. I. 1. Refl. (Despre dinţi unei roţi) A intra între dinţii altei roţi (spre a transmite o mişcare de rotaţie). 2. Tranz. şi refl. Fig. A antrena sau a fi antrenat într-o acţiune. – Din fr. engrener.
Sursa: DEX '98 | Trimisă de ana_zecheru, 15 Feb 2004 | Greşeală de tipar



Antonia Toth
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47