KudoZ home » English to Romanian » Engineering: Industrial

Freedom from patent restrictions

Romanian translation: Restricţiile legate de patent rămân în vigoare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Freedom from patent restrictions
Romanian translation:Restricţiile legate de patent rămân în vigoare
Entered by: Simona Hagiu

10:05 Sep 15, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: Freedom from patent restrictions
Freedom from patent restrictions must not be assumed

Este o frază ce apare pe coperta unui manual tehnic, dupa celebra frază... XXX reserve the right to alter design without notice.

Any help is highly appreciated.
Thanks.
Simona Hagiu
Romania
Restricţiile legate de patent rămân în vigoare
Explanation:
Toată propoziţia. Aşa aş spune (aş evita modul negativ).
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6Restricţiile legate de patent rămân în vigoarelucca
4 +1nu trebuie prezumata abolirea restrictiilor legate de brevetVandor
4nu se admit derogari fata de patent
dragostea


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
freedom from patent restrictions
Restricţiile legate de patent rămân în vigoare


Explanation:
Toată propoziţia. Aşa aş spune (aş evita modul negativ).

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Lucian. Suna bine.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anamaria bulgariu
54 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Oana Duta
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Ivona Tillett
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 day36 mins
  -> Mulţumesc!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
freedom from patent restrictions
nu trebuie prezumata abolirea restrictiilor legate de brevet


Explanation:
ca o alternativa

Vandor
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MMFORREST
11 hrs
  -> thank you

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
freedom from patent restrictions
nu se admit derogari fata de patent


Explanation:
In activitatea de proiectare, exista formularea aceasta adresata executantului lucrarilor din proiect, pentru respectarea cu strictete a proiectului. Cred ca se potriveste formularea de mai sus si in acest context.

dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 72
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Augustin