KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

open toe foot

Romanian translation: picioruş dublu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:open toe foot
Romanian translation:picioruş dublu
Entered by: Alexandru Molla

20:55 Jan 19, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / masini de cusut
English term or phrase: open toe foot
piciorus...
Aura Cherecheș
picioruş dublu
Explanation:
http://www.pieseschimb.masinidecusut.ro/dispozitive/b700_pic...
Selected response from:

Alexandru Molla
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1piciorus cu ecartament mareAnca Nitu
3picioruş dublu
Alexandru Molla


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
piciorus cu ecartament mare


Explanation:
http://images.google.ca/images?hl=en&q=open toe foot&btnG=Se...

http://dexonline.ro/search.php?cuv=ecartament

gradul de siguranta e scazut pt ca nu sunt sigura ca "ecartament" se foloseste si la masinile de cusut

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Adams
1 hr

neutral  Florin Ular: nu se foloseşte :) (ecartament), este specific căilor ferate
10 hrs
  -> pai asta am zis si eu mai sus, ba am dat si citatul din DEX...

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
picioruş dublu


Explanation:
http://www.pieseschimb.masinidecusut.ro/dispozitive/b700_pic...

Alexandru Molla
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc