KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

molded

Romanian translation: modelat


13:10 Nov 23, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: molded
Am urmatoarele enunturi la un niste scaune ergonomice:

ergonomical, comfortable molded seat
large, comfortable cushioned molded seat

Va multumesc pentru ajutor!!
Karin-Stefanie Vikete
Romania
Romanian translation:modelat
Explanation:
SCAUN ERGONOMIC 1080 ERGO - SCAUN ROTATIV CU DESIGN SPECIAL; STRUCTURA METALICA;SEZUT SI SPATAR MODELATE ERGONOMIC
Aceste scaune directoriale au linia continua a cadrului modelata pentru un maxim de ergonomie

, Audi poate oferi doua scaune individuale, modelate confortabil, acoperite cu piele Valcona.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-11-23 16:43:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu!
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Multumesc foarte mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7modelatŞtefania Iordan
5 +4injectat
dragostea
5 +2turnat
Cristian Brinza
4compact
Sigina
Summary of reference entries provided
injection moulded partCristian Nicolaescu

  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
turnat


Explanation:
scaun turnat

Cristian Brinza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: http://www.studio-international.co.uk/books/Eames_Lounge_Cha...
42 mins

agree  wordbridge
2 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compact


Explanation:
"Scaun usor si compact , dar care ofera un comfort maxim"
http://www.clubafaceri.ro/produsehot/SCAUN S/25/25

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-11-23 13:20:04 GMT)
--------------------------------------------------

..normal ar fi moulded, turnat, numai că eu nu am găsit turnat...

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
modelat


Explanation:
SCAUN ERGONOMIC 1080 ERGO - SCAUN ROTATIV CU DESIGN SPECIAL; STRUCTURA METALICA;SEZUT SI SPATAR MODELATE ERGONOMIC
Aceste scaune directoriale au linia continua a cadrului modelata pentru un maxim de ergonomie

, Audi poate oferi doua scaune individuale, modelate confortabil, acoperite cu piele Valcona.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-11-23 16:43:37 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu!

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc foarte mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
45 mins
  -> Multumesc!

agree  Adde
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Ilinca Florea
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Denise Idel
1 hr
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> Multumesc!

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs
  -> Multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
17 hrs
  -> Multumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
injectat


Explanation:
Bănuiesc că este vorba despre scaune din plastic. Masele plastice (cum ar fi spătarele de scaun) nu se matriţează ci se injectează în matriţe metalice. Scaunele sînt modelate cît mai ergonomic. Dacă folosim doar cuvîntul matriţat, se poate înţelege că scaunele sînt din metal matriţat.

Example sentence(s):
  • Approximately 30% of all plastic products are produced using an injection molding process.

    Reference: http://blog.plasticproductsmfg.com/.../
dragostea
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tagore: Oricum cred ca sunteti cel mai aproape de adevar (daca scaunul este din plastic, poate fi injectat in matrita -"injection moulding").
2 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  George Blum: Acesta este răspunsul corect
2 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  Radu DANAILA: evident ...
3 hrs
  -> Mulţumesc frumos!

agree  Cristian Nicolaescu: format prin injecţie;
13 hrs
  -> Mulţumesc mult!




Reference comments


17 hrs peer agreement (net): +1
Reference: injection moulded part

Reference information:
http://74.125.77.132/search?q=cache:aEjgQaBEBSMJ:dictionare....

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 169

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  dragostea: Da asta este. Cunosc domeniul pentru că l-am cercetat puţin. Se mai pot injecta piese din pulberi metalice care suportă ulterior o sinterizare, aliaje uşoare cu structură thyxotropică, dar nu este cazul la scaune (situaţia de faţă).
58 mins
  -> Mulţumesc! De acord.