KudoZ home » English to Romanian » Engineering (general)

fan coil unit

Romanian translation: unitate convector ventilator


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fan coil unit
Romanian translation:unitate convector ventilator
Entered by: Florin Hulubei

17:08 Feb 19, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Home appliances
English term or phrase: fan coil unit
al unui aparat de aer conditionat
Florin Hulubei
unitate convector ventilator
Explanation:
conform glosarului proz cam asta apare in mai toate limbile (incearca o cautare dupa fan coil fara sa dai limba tinta)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-19 17:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

vezi si aici ceva; sorry, dar trebuie sa plec

Kicker
KICKER –ul este un ventilo–convector pentru incalzire, proiectat special pentru
a ... Circulatia aerului este asigurata de un ventilator incorporat in carcasa ...
www.atg.ro/kicker.html - 17k - 17 Feb 2005 - Cached - Similar pages

Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2unitate convector ventilator
Elvira Stoianov
4unitate ventilator - serpentina
LILIANA HUTANU
4evaporator cu circulatie fortata
Mihaela Sinca


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
unitate convector ventilator


Explanation:
conform glosarului proz cam asta apare in mai toate limbile (incearca o cautare dupa fan coil fara sa dai limba tinta)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-19 17:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

vezi si aici ceva; sorry, dar trebuie sa plec

Kicker
KICKER –ul este un ventilo–convector pentru incalzire, proiectat special pentru
a ... Circulatia aerului este asigurata de un ventilator incorporat in carcasa ...
www.atg.ro/kicker.html - 17k - 17 Feb 2005 - Cached - Similar pages



Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados: cam asa ceva, vezi si in GDT, la definitie
11 mins

agree  dan chirita: corect
80 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
evaporator cu circulatie fortata


Explanation:
www.vitan-florin.go.ro/Ingineria_ Proceselor_II/VI.2.2-VI.2.2.3.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-02-19 17:15:33 GMT)
--------------------------------------------------

si GDT


Mihaela Sinca
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
unitate ventilator - serpentina


Explanation:
"coil" este serpentina in tehnica frigului / conditionarii aerului

LILIANA HUTANU
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian