double charging

Romanian translation: cu doua posturi

English term or phrase:double charging
Romanian translation:cu doua posturi
Entered by: iulian dobreanu

11:27 Oct 31, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / industria ceramica
English term or phrase: double charging
procedeu de presare izostatica a placilor ceramice
Florin Hulubei
cu doua posturi (de incarcare/alimentare)
Explanation:
daca e vorba de matrita aia isostatica, ea are doua camere, pentru productivitate dubla, va executa perechi de placi ceramice la fiecare incarcare. Fara alt context, dau Low confy.
Selected response from:

iulian dobreanu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5doua straturi
Electra
2 +3cu doua posturi (de incarcare/alimentare)
iulian dobreanu


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
cu doua posturi (de incarcare/alimentare)


Explanation:
daca e vorba de matrita aia isostatica, ea are doua camere, pentru productivitate dubla, va executa perechi de placi ceramice la fiecare incarcare. Fara alt context, dau Low confy.

iulian dobreanu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dan chirita
17 hrs
  -> multumesc,Dan

agree  Camelia Frunză
20 hrs
  -> multumesc, Camelia

agree  Marcela MF
20 hrs
  -> multumesc, Marcela

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
doua straturi


Explanation:
este vorba de procedeul in care peste stratul propriu-zis se preseaza stratul de protectie, care are o duritate mult mai mare si este la fel de estetic,ca o glazura.Materialul pentru aceste doua straturi vine din doua rezervoare diferite si se preseaza intr_o singura faza. Indiferent de numarul placilor presate deodata.

Electra
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian